meget ondt i morges. 8. uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. december 2010

170811

Jeg er i 8. uge. Jeg vågnede imorges kl kvart i 6 og havde virkelig mange spændinger/smerter i livmoderen. Ligesom mens smerter. Har haft spændinger , sammentrækninger de sidste to uger, men ikke noget der gjorde ondt. I morges gjorde det så ondt jeg ikke kunne sove, varede cirka 15 min. Idag har jeg haft normale spændinger som jeg plejer, og kvalme.

Ingen blod eller noget.

Skal jeg være urolig? Er i frankrig så kan ikke bare tage til lægen :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

CamillaSoefelt

LeaK skriver:

Jeg er i 8. uge. Jeg vågnede imorges kl kvart i 6 og havde virkelig mange spændinger/smerter i livmoderen. Ligesom mens smerter. Har haft spændinger , sammentrækninger de sidste to uger, men ikke noget der gjorde ondt. I morges gjorde det så ondt jeg ikke kunne sove, varede cirka 15 min. Idag har jeg haft normale spændinger som jeg plejer, og kvalme.

Ingen blod eller noget.

Hvis du ikke bløder er der ikke noget og være bange for( uden at jeg skal spille klog ), det lyder som om smerterne er gået i sig selv igen og det 'bare' er spændinger som du har haft hele tiden? Men ellers opsøg evt en læge i Frankring hvis det er helt galt, det er ikke sjovt og gå og være urolig..;(.

Jeg fingre for alt er ok..

Anmeld

29. december 2010

170811

Jeg har også lige gennemsøgt nettet, og læst mange steder at så længe at der ikke er blod er det ikke farligt. Og at nogen har mere ondt end andre. Og jeg er nok bare uheldig, synes ihvert fald det er slemt, har nærmest spændinger konstant, også i lenden. Frygter for at starte på arbejde igen den. 6 januar efter ferie, håber det går lidt i sig selv igen på et tidspunkt.

Er ihvert fald ikke i tvivl om at jeg er gravid mere. 

Anmeld

29. december 2010

mor til 2 skønne piger .

havde det også sådan og forsatte til uge 12 og kan stadig have det lidt og er i uge 22 nu , og der var ingenting galt bar fordi der sker en masse ting dernede , men hvis det bliver værre så må du opsøge en læge på en eller anden måde eller ringe til din egen  .

Anmeld

30. december 2010

Mamalou

Jeg havde også ondt den første tid og blev - som dig - også bekymret. Men i mit tilfælde var det naturligt, fordi livmoderen giver sig og det giver for nogen flere smerter end andre. Jeg kan ikke huske, hvornår det stoppede men mener det var efter en tre-fire mdr. Det lyder som om du oplever de samme smerter som jeg. Jeg tror derfor ikke, at du skal være bekymret, men tage den med ro og nyde din tid i Frankrig.

Hvis du forsat er bekymret, så kontakt hellere din læge når du får mulighed for det. Det er aldrig en rar følelse at gå og være bekymret - slet ikke hvis det er unødvendigt.

Kh Louise

Anmeld

30. december 2010

RiUL

LeaK skriver:

Ingen blod eller noget.

Jeg er kun 4+4 og jeg fik også voldsomme smerter den anden nat,og kontaktede lægen dagen efter. Hun sagde at det var ganske normalt at have voldsomme mens lign. smerter Og så længe du ikke har det konstant, så skal du ikke være bekymret

Anmeld

30. december 2010

170811

ri.ul skriver:

Jeg er kun 4+4 og jeg fik også voldsomme smerter den anden nat,og kontaktede lægen dagen efter. Hun sagde at det var ganske normalt at have voldsomme mens lign. smerter Og så længe du ikke har det konstant, så skal du ikke være bekymret

Tak for dit svar Det er rart at høre.

Anmeld

30. december 2010

RiUL

LeaK skriver:

Tak for dit svar Det er rart at høre.

Ja, man blir jo så nervøs Jeg vågnede nemlig også af smerten flere gange, men ja det er jo forskelligt fra person til person hvor ondt man har  

Anmeld

30. december 2010

Zibi_84

Jeg havde kraftige smerter da jeg var omkring uge 9. Og de var også så kraftige at jeg hverken kunne stå, eller gå. Efter 20 min var de gået i sig selv. Skulle heldigvis til scanning dagen efter, og der var intet. Hun fortalte at det godt kan gøre MEGET ondt hos nogle, når livmoren giver sig.

Lige en sidste ting. Min veninde arboterede for ca 1 mdr. siden, og tro mig man er ikke i tvivl! Hun Fik så kraftige mens. smerter, at hun måtte rulle sig sammen, og de varede i 2 dage. Samme aften styrt blødte hun.

Så du skal ikke være urolig, er sikker på at ALT er helt som det skal være i din mave;o) Godt nytår.

Anmeld

30. december 2010

170811

tAK FOR jeres svar, nu er jeg bare meget mere rolig taktaktak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.