Div. Sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.325 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. december 2010

mth1987

Sælges:

cybex bæresele ( brugt en enkelt gang)avent brystpumpe (brugt ca 3 uger)

bryst pumpe pt tagetBYD BYD
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

sarulee

Har du måske billeder af den koala vikle og en pris, så er jeg måske interesseret.

Vh Sarah

Anmeld

29. december 2010

Jakob'sMor

Har du billeder? Evt pris for koala vikle??

Anmeld

29. december 2010

mth1987

BetinaMikkel skriver:

Har du billeder? Evt pris for koala vikle??

Har ikk billed af den. Men den er sort med lommeforan du kan Google den og se billed hvis det er. Jeg ville rigtig gerne ha 500 men hvis selv henter (bor i Sorø) så er jeg til at forhandle lidt med

Anmeld

29. december 2010

Jakob'sMor

mth1987 skriver:

Har ikk billed af den. Men den er sort med lommeforan du kan Google den og se billed hvis det er. Jeg ville rigtig gerne ha 500 men hvis selv henter (bor i Sor&#248 så er jeg til at forhandle lidt med

Kan ikke hente, det er for langt :-) er fra Århus.. Hvorfor vil du sælge, hvad er din erfaring med den? Kunne godt være interresseret hvis 500 er inkl Porto?

Anmeld

29. december 2010

mth1987

BetinaMikkel skriver:

Kan ikke hente, det er for langt :-) er fra Århus.. Hvorfor vil du sælge, hvad er din erfaring med den? Kunne godt være interresseret hvis 500 er inkl Porto?

Min datter gad den ikke men det var også et dårligt tidspunkt jeg started på. Så det opgav jeg hurtigt. Men har kun hørt godt om dem ellers. Min svigerinde brugte den flittigt. Så sælger den fordi det synd den bare ska ligge og samle støv. Hmm ville helst undgå at sku på posthuset godt nok. Ved du hvor meget det ville koste at sende den ?

Anmeld

29. december 2010

Jakob'sMor

Denne besked er markeret som værende en ugyldig opping.
mth1987 skriver:

Min datter gad den ikke men det var også et dårligt tidspunkt jeg started på. Så det opgav jeg hurtigt. Men har kun hørt godt om dem ellers. Min svigerinde brugte den flittigt. Så sælger den fordi det synd den bare ska ligge og samle støv. Hmm ville helst undgå at sku på posthuset godt nok. Ved du hvor meget det ville koste at sende den ?

Okay.. Ja så et det træls den bare skal ligge. Nu kan den vel lægges sammen så en ikke fylder så meget - vægten kan heller ikke være så gal. Mit bud er 30 kr. Men forstår godt hvis det ikke passer at skulle på posthuset.

Kan du ikke lige prøve at sende din adresse i en pb, har en veninde i nærheden af dig, måske kan jeg lokke med hende :-)

Anmeld

3. januar 2011

mth1987

12. januar 2011

mth1987

20. januar 2011

mth1987

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.