Var det dumt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg kom til at blande mig i en venindes tråd inde på facebook.

Hun har født for en 8-9 mdr siden.

Navne er lavet om til nogle andre.

Den starter sådan her

-Så skal det nok blive nytår alligevel
Tusind tak til Nidia fordi du vil passe Sophie!

Henrik : Skriver en besked hun skyndte sig at slette, som lød ca - Om hun ikke var blevet for tidlig mor, hvis hun ikke kunne blive hjemme og passe sit barn nytårs aften.

Henrik skriver igen, efter hun har slettet beskeden :   Tror da lige det var for tideligt du blev mor ,især når det er vigtigere at komme i byen nytårsaften istedet for at være mor for barnet ,forsat god aften

Henrik skriver igen, uden at profil ejern har svaret : Har fundet ud af at der må være noget rigtigt i det jeg skriver siden det skal slettes.

Jeg kunne simpenhelt ikke styre mig!

Mit svar : Jeg er godt nok lidt chokeret! Hvordan kan du blande dig i, om andre er blevet for tidlig mor? Tror ikke jeg kender en eneste forældre der ikke har fået passet sit barn en eneste gang! Om det er nytår eller ej, er jo fuldstændigt ligegyldigt. Syns egentlig også det er rigtig nedladene at skrive sådan til Marie, når alle andre kan læse med, når hun har slettet din ene besked en gang.

Jeg var blevet rigtig ked af hvis nogen skrev sådan til mig, og blev ved efter jeg havde slettet den føreste besked, og når andre kunne læse med. Syns man skriver sådanne ting i en privat besked.  Har jeg blandet mig for meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Ox.

Jeg havde nok heller ikke kunne dy mig må jeg indrømme! Så

Anmeld

29. december 2010

wamse

Anonym skriver:

Den starter sådan her

Henrik : Skriver en besked hun skyndte sig at slette, som lød ca - Om hun ikke var blevet for tidlig mor, hvis hun ikke kunne blive hjemme og passe sit barn nytårs aften.

Henrik skriver igen, efter hun har slettet beskeden :   Tror da lige det var for tideligt du blev mor ,især når det er vigtigere at komme i byen nytårsaften istedet for at være mor for barnet ,forsat god aften

Henrik skriver igen, uden at profil ejern har svaret : Har fundet ud af at der må være noget rigtigt i det jeg skriver siden det skal slettes.

Mit svar : Jeg er godt nok lidt chokeret! Hvordan kan du blande dig i, om andre er blevet for tidlig mor? Tror ikke jeg kender en eneste forældre der ikke har fået passet sit barn en eneste gang! Om det er nytår eller ej, er jo fuldstændigt ligegyldigt. Syns egentlig også det er rigtig nedladene at skrive sådan til Marie, når alle andre kan læse med, når hun har slettet din ene besked en gang.

Jeg var blevet rigtig ked af hvis nogen skrev sådan til mig, og blev ved efter jeg havde slettet den føreste besked, og når andre kunne læse med. Syns man skriver sådanne ting i en privat besked.  Har jeg blandet mig for meget?

Kan godt forstå du reagerede, det ville jeg også have gjort

Anmeld

29. december 2010

eElak

NÅr mine veninder skriver noget på deres status, og folk så skal komme med alle mulige bedrevidende eller nedladende kommentarer.. 

Tjah, SÅ BLANDER JEG MIG!!!! Det indrømmer jeg blankt!!!
(når det er noget som jeg er enig i veninden i) 

- jeg ved ikke om jeg havde været så sød som dig  

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

NÅr mine veninder skriver noget på deres status, og folk så skal komme med alle mulige bedrevidende eller nedladende kommentarer.. 

Tjah, SÅ BLANDER JEG MIG!!!! Det indrømmer jeg blankt!!!
(når det er noget som jeg er enig i veninden i) 

- jeg ved ikke om jeg havde været så sød som dig  

Pyy godt jeg ikke er den eneste.

Nej, syns også jeg har skrevet en "sød" besked, i forhold til det han skriver. Han kan slet ikke være det bekendt!

Anmeld

29. december 2010

Laulund87

Sådan en idiot ham der! Godt du blandede dig

Jeg havde engang en status hvor der stod noget med hvor hårdt det er at være mor, hvor mange jobs det indebærer osv. Sådan en man kopierer fra andre og som bare er for sjov..

Jeg blev så svinet til og jeg skulle holde op med at tude Jeg havde selv valgt at blive mor og så gad personen fandme ikke have ondt af mig!

Jeg var virkelig i chok!

For det første skal personen slet ikke skrive sådan til mig og for det andet kan man da tale om at misforstå noget så grusomt, eller bare være dum. Selvom jeg burde være noget så ligeglad, blev jeg egentlig lidt mærkelig indeni

Så godt du forsvarede din veninde!!

Anmeld

29. december 2010

Mka

Synes det er godt du støtter din veninde..

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Den starter sådan her

Supersejt gået    

Jeg ville have gjort det samme. Kan simpelthen bare ikke holde min mund....en brist eller noget  

Anmeld

29. december 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Sådan en idiot ham der! Godt du blandede dig

Jeg havde engang en status hvor der stod noget med hvor hårdt det er at være mor, hvor mange jobs det indebærer osv. Sådan en man kopierer fra andre og som bare er for sjov..

Jeg blev så svinet til og jeg skulle holde op med at tude Jeg havde selv valgt at blive mor og så gad personen fandme ikke have ondt af mig!

Jeg var virkelig i chok!

For det første skal personen slet ikke skrive sådan til mig og for det andet kan man da tale om at misforstå noget så grusomt, eller bare være dum. Selvom jeg burde være noget så ligeglad, blev jeg egentlig lidt mærkelig indeni

Så godt du forsvarede din veninde!!

Sikke et FJOLS!  Men den person må da måske også have været lidt blind når den ikke kan se beskden er ironisk! (nu ved jeg jo ikke hvordan beskeden var ) Men sådan nogle beskeder plejer at være rimlig tydlige!

Ja man BURDE være ligeglad, men jeg tror da også den ville sidde inde i alligevel, også tænke, hvad fanden gik der lige galt i noget der bare skulle være lidt sjovt?  Håber du fik en undskyldning fra personen?

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

btw det er kun mine venner derinde, der kan læse på min væg, så er jeg da udenom sådan et problem. Men synes alligevel at folk skal tænke sig om en ekstra gang inden de dømmer folk....føj siger jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.