Jeg kom til at blande mig i en venindes tråd inde på facebook.
Hun har født for en 8-9 mdr siden.
Navne er lavet om til nogle andre.
Den starter sådan her
-Så skal det nok blive nytår alligevel
Tusind tak til Nidia fordi du vil passe Sophie!
Henrik : Skriver en besked hun skyndte sig at slette, som lød ca - Om hun ikke var blevet for tidlig mor, hvis hun ikke kunne blive hjemme og passe sit barn nytårs aften.
Henrik skriver igen, efter hun har slettet beskeden : Tror da lige det var for tideligt du blev mor ,især når det er vigtigere at komme i byen nytårsaften istedet for at være mor for barnet ,forsat god aften
Henrik skriver igen, uden at profil ejern har svaret : Har fundet ud af at der må være noget rigtigt i det jeg skriver siden det skal slettes.
Jeg kunne simpenhelt ikke styre mig!
Mit svar : Jeg er godt nok lidt chokeret! Hvordan kan du blande dig i, om andre er blevet for tidlig mor? Tror ikke jeg kender en eneste forældre der ikke har fået passet sit barn en eneste gang! Om det er nytår eller ej, er jo fuldstændigt ligegyldigt. Syns egentlig også det er rigtig nedladene at skrive sådan til Marie, når alle andre kan læse med, når hun har slettet din ene besked en gang.
Jeg var blevet rigtig ked af hvis nogen skrev sådan til mig, og blev ved efter jeg havde slettet den føreste besked, og når andre kunne læse med. Syns man skriver sådanne ting i en privat besked. Har jeg blandet mig for meget?
Anmeld