Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merle2010 skriver: nu varer det nok ikke længe før hun osse kan kravle... det går bare så stærkt det hele men dejligt er det da
nu varer det nok ikke længe før hun osse kan kravle... det går bare så stærkt det hele men dejligt er det da
åhh mind mig ikke om det hihihih det har super travlt de små nogle der må godt være en stop knap engang i mellem ja snart suser hun afsted
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: åhh mind mig ikke om det hihihih det har super travlt de små nogle der må godt være en stop knap engang i mellem ja snart suser hun afsted
går din bølle egentlig nu??
merle2010 skriver: går din bølle egentlig nu??
nej men han går med gå vognen står stille ude i luften i ca 1 minut og går rundt om bordet med 1hånde og kan gå med vores hjælp såå det var nok ikke så længe men vi kan godt vente lidt..
merle2010 skriver: ja nu kan min datter selv sidde.. hun er simpelthen sååå dygtig.. hun er 7 mdr i skal da lige se lidt billeder.. se osse hvor fint jeg sidder i min nye stol hun er bare sååå dygtig den lille prinsesse... og jeg er bare den stolte moar
ja nu kan min datter selv sidde.. hun er simpelthen sååå dygtig.. hun er 7 mdr i skal da lige se lidt billeder..
se osse hvor fint jeg sidder i min nye stol
hun er bare sååå dygtig den lille prinsesse... og jeg er bare den stolte moar
Nååå hun er sgu dejlig...
Henriettemortil4 skriver: Nååå hun er sgu dejlig...
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128