Hvad skal vi gøre - juniorseng eller tremmeseng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2010

louiseHasselstrøm

Hejsa

nu ku jeg godt bruge et råd igen fra jer tøser..

Det er sådan at vores søn på 2,5 år er kommet i junior seng og de første 3 uger gik det rigtig godt... Men nu kan jeg simpelhen ikk få ham til at blive i sin seng... Kravler ud hele tiden og når han ser eller hører os så løber han ind i seng igen...

Vi har så de sidste par dage lagt ham i hans tremme seng efter en lang kamp og så går der ikk mere end 10-15 min så sover han...

Er det fordi det er for tidligt at vi har lagt ham i junior sengen... Eller hvad skal vi gøre...???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Pige2009

louiseHasselstrøm skriver:

Hejsa

nu ku jeg godt bruge et råd igen fra jer tøser..

Det er sådan at vores søn på 2,5 år er kommet i junior seng og de første 3 uger gik det rigtig godt... Men nu kan jeg simpelhen ikk få ham til at blive i sin seng... Kravler ud hele tiden og når han ser eller hører os så løber han ind i seng igen...

Vi har så de sidste par dage lagt ham i hans tremme seng efter en lang kamp og så går der ikk mere end 10-15 min så sover han...

Er det fordi det er for tidligt at vi har lagt ham i junior sengen... Eller hvad skal vi gøre...???

Knus

Jeg synes ikke det er tidligt. I min omgangskreds er de fleste kommet over i juniorsengen som 2-2½-årig

Bliv ved med at prøve, så skal det nok komme. Han skal nok også lige vænne sig til en ny seng lige som vi andre.

Anmeld

29. december 2010

hc=k

Man bestemmer vel selv hvornor man vil have dem i juniorseng. Jeg en tremmeseng siger man er fra 0-3 år så han kan da sagtens bruge den endnu. Hvis jeg var dig ville jeg virkelig ikke tænke på hvad andre synes eller gør for det vigtigste er da at han sover om natten og så hul da i om det er i en tremmeseng eller en junior seng.

Min søster kom min nevø lidt for hurtigt i juniorseng og det har resulteret i at drengen kun vil lægge sig til at sove i et telt inde i stuen og så sover han ellers mellem mor og far resten af natten..

Anmeld

29. december 2010

Joan ( Smallie )

Min den stor kom i stor seng da han var omkring de 17 måneder. Men han var klar til det.

Min datter er 22 måneder nu og fronten på hendes tremmeseng er taget af så hun selv kan komme ud og ind og det er gået fint med det også.

Du bestemmer jo selv hvornår du skifter. Hvis du mener han skal over i en anden seng må du jo blive ved med at følge ind og hvis du mener en tremmeseng er det der er rigtig så gør det

Det er dig der er mor og du ved hvad der bedst for lige dit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.