Hvad skal I lave i morgen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. december 2010

*Sofie*

Malou og jeg har ferie...vi har hygget herhjemme, været hos bedsterne, og bare slappet af.
Nu synes jeg der skal ske noget...men hvad...?
Hva har I af planer i morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

*Sofie*

Anybody...?

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

Jamen manden er hjemme i morgen også så vi skal alle sammen i Randers regnskov:-)

Ungerne elsker at være der og der er dejligt varmt, lidt terapi her i vinterkulden...

Og så har jeg lige bagt marengs med chokostykker i vi kan spise når vi kommer hjem

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

*Sofie* skriver:

Malou og jeg har ferie...vi har hygget herhjemme, været hos bedsterne, og bare slappet af.

Laura og jeg skal bare være os og hygge max med alle hendes nye legesager. Jeg regner også med, at vi skal ud og kælke imorgen formiddag. Hvad med at tage en tur på tidligt januarudsalg?

Anmeld

29. december 2010

Carina1977

*Sofie* skriver:

Ja imorgen skal jeg først og fremmest op og have handlet ind til nytårsaften. Har lavet en meget lang indkøbsliste...gad vide, hvad det kommer til at koste  Vi bliver 7 nytårsaften og 3 af dem spiser for mindst 2 personer. Når min storebror øser op på tallerknen er min første tanke...gad vide om det kan være nede i hans mave  nå lige et sidespring hehe  

Men ellers skal jeg rende rundt og rydde det op jeg magter. Har desværre allerede nu voldsomme kvalmeanfald, så jeg må gøre det stille og roligt.

Så skal jeg have lavet tunmousse imorgen aften, da det jo helst skal laves dagen i forvejen. Og ellers står den på dovneri på sofaen og foran fjernsynet/computeren.

Anmeld

29. december 2010

eElak

Jeg har lige fået knægten hjem i dag fra ferie hos sin far.... En meget træt og pylret knægt.. 

Håber han er frisk til i morgen, for der kommer en af mine veninder på besøg med hendes 2 drenge (som jeg ikke har mødt endnu)... Så skal vi hygge, lade ungerne lege og spise masser af pitabrød.. 

Om formiddagen skal jeg nok liiige en kort tur op til føtex 

Hvis min veninde ikke var kommet i morgen, så havde jeg nok taget en tur i svømmehallen med knægten eller haft en slapper dag herhjemme.. 

Anmeld

29. december 2010

merle2010

manden skal på arbejde, så mig og lillepigen skal bare slappe af og hygge.. vi kan ikke komme ud med bárnevognen i det vejr.. ellers havde den stået på shoppingtur men hun er desværre blevet for stor til sin bæresele, så det er lidt svært at komme udenfor når man ikke kan gå med barnevogn i snemasserne så den står på afslapning og hygge..

Anmeld

29. december 2010

morethanperfect

Jeg smutter ud og handler ind til nytår med min far og min søster ..
I morgen eftermiddag kommer Oscars pap-mormor på besøg .. Og så skal der bare ryddes lidt op  

Anmeld

29. december 2010

*Sofie*

Tusind tak for jeres svar

Jeg er så træt af 'at hygge herhjemme'. Er total uopfindsom når det kommer til at lege med Malou. Og jeg tror virkelig hun keder sig
Og al den sne sætter en stopper for et par bitte små børneben. Hun gider ikk gå...hun gider ikk sidde i kælken...vi kan ikk ha klapvognen med nogen steder...og hun er simpelthen for tung til at slæbe rundt på.
Hmm ja januarudsalg...det ku vi vel godt...ved bare ikk hva jeg ska købe...
Ai oki, det blev vist mere brok end så meget andet

Overvejer at tage i IKEA i morgen...hmm, ved ikk helt hva det blir til.

Anmeld

29. december 2010

Mira0911

I morgen bliver en ret stresset dag for os... Vi skal ud og handle alt det der skal bruges til Fredag... Kæresten og en kammerat skal i Bilka og handle drikkevare... 

Det er sådan hvad vores dag kommer til at gå... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.