Min far bakkede ind i min bil - what to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Hvem?

Ih, hvor træls - på godt jysk.

Min far var her igår og skulle hente en stol til min mor, da han bakker i hans bil, kører han direkte ind i min bil og laver en KÆMPE sort rids tværs under den ene forlygte, nu står jeg så i den situation om jeg skal kører på værksted og få det spartlet og lakeret eller om jeg bare skal sige, "det lige meget"??

Min far vil selvfølgelig gerne betale, men syntes det så træls, at skulle gøre op om jeg bare skal ignorere det eller skal få lavet bilen?

PS. Det er min "familiebil" til en værdi af 160.000,- kr. så det jo ikke bare en gammel balje af en bil......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Min far var her igår og skulle hente en stol til min mor, da han bakker i hans bil, kører han direkte ind i min bil og laver en KÆMPE sort rids tværs under den ene forlygte, nu står jeg så i den situation om jeg skal kører på værksted og få det spartlet og lakeret eller om jeg bare skal sige, "det lige meget"??

Min far vil selvfølgelig gerne betale, men syntes det så træls, at skulle gøre op om jeg bare skal ignorere det eller skal få lavet bilen?

PS. Det er min "familiebil" til en værdi af 160.000,- kr. så det jo ikke bare en gammel balje af en bil......

Du skal få den lavet... Du mister en del værdi i bilen, hvis/når i engang skal sælge den hvis du ikke får ridsen lavet

Anmeld

29. december 2010

klmf

Få det lavet!! det forringer bilens værdi meget med så stor en ridse plus den er mere modtagelig for rust.

I kunne jo slå halv skade??

Anmeld

29. december 2010

Dot D

Det må være noget fædre kan, min far gjorde det samme ved min. Der flækkede køleren også, så den var nødt til at blive lavet. Jeg synes da I kunne høre hvad det koster og så se med selvrisiko på forsikring og sådan, for den skal da blive fin igen

Anmeld

29. december 2010

Stumpen

Hvis det nu ikke var din far der havde gjort, hvad ville du så have gjort???

....

Fint, så se at få det lavet

Selvfølgelig er din far godt og grundig træt af det, men sket er sket og det der er for stor en skade til en bil i den prisleje...

-Anja...

Anmeld

29. december 2010

Miss.Sunshine

SanneBoe skriver:

det skal laves. din bil kan få rust hvis ikke det bliver ordnet

Anmeld

29. december 2010

Sofia

Jeg ville helt sikkert få det lavet, din fars forsikring må dække, han er jo skadevolder Selvom det er i et familie-forhold.

Anmeld

29. december 2010

Hvem?

Jo, det jo også rigtigt, det bare så træls, især når det er min kære far, kunne det ikke bare have været en fremmed der havde gjort det

Men selvfølgelig sagde han, "Du sender bare regningen". Men det da irreterende ;(

Anmeld

29. december 2010

Mira0911

Synes da helt klart du skal få det lavet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.