Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i været på udsalg og er det jer der har fået denne gang...
Jeg har været i Solo og fik handlet udsalg ...
Lækre tøjdele og hele stakken til 1500kr...
Weeee dejligt at moar fik denne gang...
majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt at blive forkælet lidt, det fortjener du også smukke
ikke til mig selv
Det har jeg
Fik en Friis & Company taske, en sort cardigan, 1 stor sommerhat i brun, lidt undertøj, et par høretelefoner og så en hue. Til kun 610 kr. Wow
Fik vist brugt lidt flere penge end jeg havde regnet med
http://miniministeren.blogspot.com/
Ja, det har jeg!
Har fået købt make-up (Øjenbryns gelé + concealer) og så noget tøj. På tøjet sparede jeg 400 Kr! Det lyder ikke af meget, men det var tøj til 50 kr r. styk og den ene del til 100 kr. Og så byttede jeg noget undertøj jeg fik i julegave - der var 50% på, så fik lige 120 kr til gode
Nope, ikke endnu, men har sat 2800 kr af til min shoppetur til London den 24 januar, så der skal JEG have noget, ellers er det som regel ungerne der får først for det der er til overs hver måned. Det har jeg det super godt med.
Ikke endnu, men lur mig om ikke COS på Store torv i Århus skal aflægges et visit snarest...
twinboys skriver: Har i været på udsalg og er det jer der har fået denne gang... Jeg har været i Solo og fik handlet udsalg ... Lækre tøjdele og hele stakken til 1500kr... Weeee dejligt at moar fik denne gang... majbritt
Lækkert!!!!!!!!! Dejligt for dig. Det fortjener du godt nok også!!
Jeg har ikke råd til at gå på udsalg i år ;-(
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128