gratis billede redigerings program?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Alberts/

TbCp skriver:

Bla. disse tutorials http://www.gimp.org/tutorials/

og her http://sixrevisions.com/graphics-design/gimp_video_tutorials/

og her http://emptyeasel.com/art-tutorials/gimp-help/

Men bare du googler det du vil have hjælp til så kommer der en masse frem

tak(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Dinna88

Alberts/ skriver:

nogle som kender et godt men nemt et som kan mange ting, som er gratis, som jeg kan downloade ?

hjælp!!!

Paint.Net bruger jeg. Det er lige til at hente. Der er flere prof. der bruger det fordi det er så godt

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

Dinna88 skriver:

Paint.Net bruger jeg. Det er lige til at hente. Der er flere prof. der bruger det fordi det er så godt

det vil jeg lige prøve tak(;

Anmeld

29. december 2010

Mi

Dinna88 skriver:

Jeg har lige downloaded det. Jeg vil gerne have fjernet baggrunden fra et billede og gjort det hvidt. Ved du hvordan jeg gør. Har prøvet og prøvet og kan bare ikke finde ud af det.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

MarianneSonne skriver:

Jeg har lige downloaded det. Jeg vil gerne have fjernet baggrunden fra et billede og gjort det hvidt. Ved du hvordan jeg gør. Har prøvet og prøvet og kan bare ikke finde ud af det.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Prøv at søge efter det på youtube, der kan du finde videoer om det. du skal bruge det redskab henne i venstre side, der er sådan en "wand" som du trykker på baggrunden med, så kan du gradvist fjerne den. Du må lige skrive hvis ikke det funker for dig, så kan jeg finde videoen senere (har travlt lige nu)

Anmeld

29. december 2010

Mi

Dinna88 skriver:

Prøv at søge efter det på youtube, der kan du finde videoer om det. du skal bruge det redskab henne i venstre side, der er sådan en "wand" som du trykker på baggrunden med, så kan du gradvist fjerne den. Du må lige skrive hvis ikke det funker for dig, så kan jeg finde videoen senere (har travlt lige nu)

Jeg har fundet videoen og prøvet det. Det bliver ikke så godt omkring deres hovede og hår, men tror jeg vil prøve på et billede som ikke er så svært. Tak for hjælpen

Anmeld

29. december 2010

Mira0911

Jeg synes Picasa er rigtig godt! 

Anmeld

29. december 2010

Dinna88

MarianneSonne skriver:

Jeg har fundet videoen og prøvet det. Det bliver ikke så godt omkring deres hovede og hår, men tror jeg vil prøve på et billede som ikke er så svært. Tak for hjælpen

Hvis ikke det bliver så godt, så oppe i toppen kan du "gå ned ad" i tallene. Den starter vist på 50?? Så lavere den er, jo mindre markerer den. Det bruger du til de områder hvor det er svært at finde skellene, som f.eks. ved håret osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.