Hvor tit bruger du baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit besøger du baby.dk?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.296 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. september 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fortæl lidt om, hvor tit du kommer på baby.dk.

Bruger du typsik flere timer pr. dag herinde, eller kommer du blot forbi et par gange om måneden?

Hvad giver baby.dk dig, som du ikke finder hos f.eks. veninder/venner/familie etc.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2008

Fam. Madsen

hey....

jeg kommer på flere gange om dagen..

jeg synes at det er dejligt og sidde her inde, da der ikke er ret mange af mine venner som der har børn.

så det er dejligt og komme ind og sankke med nogen som der har børn, hvor man kan få nogen gode tips..

mange hilsner ungmor2008/sandra

Anmeld

8. september 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg er inde og kigge mange gange pr dag :-D og ihvertfal hver gang jeg ammer, så er det hyggeligt lige at kunne skrive lidt med en hård samttidlig med at jeg hygger med lillepigen.

Jeg kommer her for at følge med i de forskellige emner, køb og salg er også et must og self. alle de søde mennesker man møder herinde!!

Derudover er det jo skønt med gode råd og svar på sine ?

Hilsen

Lotte

Anmeld

8. september 2008

Plysbjørnen

hejsa jamen jeg lever jo nærmest her inde :D.

Betina

Anmeld

8. september 2008

Pia.

Den står altid tændt det er kun hvis jeg ikke er hjemme jeg er rigtig offline...

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Ups... flere gange dagligt....

Ja ja men siden er jo fuld med skønne piger der sidder bag skærmene og sidder med lutter øre og lytter til hvad jeg har på hjertet... Og altid glad når pigerne svarer tilbage... Eller når jeg kan hjælpe i nød og glæde...

Så derfor bruger jeg de skønne qvinder herinde... Kunne slet ikke klare, hvis denne side lukkede...

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Mathilde

Jeg har svaret flere gange dagligt... Jeg kan slet ikke lade være med at kigge og se om der er sket noget og så kan jeg jo ikke undvære alle de skønne tøser herinde(L)

Anmeld

8. september 2008

MorCamilla

Jeg høre også til flertallet, der er her inde og kigge flere gange om dagen... :D

Anmeld

8. september 2008

Kloster

Hej Karoline.
Ja jeg er også herinde flere gange om dagen. Kan simpelthen ikke lade være.
Dog kan jeg ikke gå her ind, når jeg er i skole ell på arb,ellers ville jeg også det :P

Jeg nyder at tonen er så god herinde, stort set ingen er anonyme og derud fra kan man jo tolke, at alle spørgsmål og kommentare er velkomne.
Det er lige en side for mig!! (L)

(H)
Kloster

Anmeld

8. september 2008

sbs78

Ja siden er jo nærmest vanedannende, så må indrømme at jeg er her inde, så tit jeg kan slippe afsted med det.
Ja fande faktisk ud af i dag, hvordan jeg kunne bruge mobilen, til at kigge her ind med(L)(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.