Lagener, stofbleer og sutteflasker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Silas&Mille

Jeg har i dag været på en lille shoppe tur i byen hvor vi bor (Midtsverige). Og hold da op en skod by 

Sutteflaskerne koster en bondegård, man kan ikke købe stofbleer eller lagener til en babyseng (60*120 cm).

Er der nogle af jer garvede onlineshoppere der har nogle gode hjemmesider hvor man kan købe ovennævnte ting til overkommelige priser?

Gerne svenske sider  men danske og engelske kan også sagtens bruges 

Synes ikke selv jeg kan finde nogle sider med overkommelige priser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

D-Micka

MoriSverige skriver:

Jeg har i dag været på en lille shoppe tur i byen hvor vi bor (Midtsverige). Og hold da op en skod by 

Sutteflaskerne koster en bondegård, man kan ikke købe stofbleer eller lagener til en babyseng (60*120 cm).

Er der nogle af jer garvede onlineshoppere der har nogle gode hjemmesider hvor man kan købe ovennævnte ting til overkommelige priser?

Gerne svenske sider  men danske og engelske kan også sagtens bruges 

Synes ikke selv jeg kan finde nogle sider med overkommelige priser.

Amazon.com

Det er en engelsk side  

Der har vi købt fra sutteflasker fra i Avent  

Anmeld

29. december 2010

LRJ

D-Micka skriver:

Amazon.com

Det er en engelsk side  

ja  http://www.amazon.co.uk/ er ekstrem billig, god og hurtig levering  

Anmeld

29. december 2010

AnneBJ

Lige nu har babysam o. lign stofbleer til 10 kroner stykket. Om de er økologiske, de blødeste og sådan noget ved jeg ikke men vi synes de er fine

Nu til pointen: hvis du ikke kan finde det billigere online, så vil jeg gerne købe og sende til dig, hvis du mener det kan betale sig portomæssigt...Det samme gælder selvfølgelig sutteflasker, og andet, har bare ikke styr på priserne

Anmeld

29. december 2010

D-Micka

Lone H. skriver:

ja  http://www.amazon.co.uk/ er ekstrem billig, god og hurtig levering  

ja.. Kan ihvertfald anbefales    

Anmeld

29. december 2010

Silas&Mille

AnneBJ skriver:

Lige nu har babysam o. lign stofbleer til 10 kroner stykket. Om de er økologiske, de blødeste og sådan noget ved jeg ikke men vi synes de er fine

Nu til pointen: hvis du ikke kan finde det billigere online, så vil jeg gerne købe og sende til dig, hvis du mener det kan betale sig portomæssigt...Det samme gælder selvfølgelig sutteflasker, og andet, har bare ikke styr på priserne

Det var ellers billigt! 

Jeg går ikke så meget op i om det jeg køber er økologisk. Går faktisk helst udenom alt hvad der er økologisk for gider ikke betale mere for noget der (i nogle tilfælde) påstås at være øko 

Tak for tilbudet, det kan være jeg udnytter det senere.
Men i første omgang kigger jeg i hvert fald online

Anmeld

29. december 2010

Silas&Mille

D-Micka skriver:

Amazon.com

Det er en engelsk side  

Selvfølgelig.

Jeg har egentligt handlet en del på nettet, men er aldrig rigtig blevet gode venner med Amazon 

Men det kan være jeg snart bliver det 

Tak for svaret

Anmeld

29. december 2010

D-Micka

MoriSverige skriver:

Selvfølgelig.

Jeg har egentligt handlet en del på nettet, men er aldrig rigtig blevet gode venner med Amazon 

Men det kan være jeg snart bliver det 

Tak for svaret

Vi har ihvertfald været meget glade for den side.. Og sparet enormt mange penge i forhold til herhjemme

Håber i får ligeså godt brug af den 

Anmeld

29. december 2010

AnneBJ

MoriSverige skriver:

Det var ellers billigt! 

Jeg går ikke så meget op i om det jeg køber er økologisk. Går faktisk helst udenom alt hvad der er økologisk for gider ikke betale mere for noget der (i nogle tilfælde) påstås at være øko 

Tak for tilbudet, det kan være jeg udnytter det senere.
Men i første omgang kigger jeg i hvert fald online

Sådan har jeg det også! Men du smider mig bare en PB hvis du får brug for noget!

Anmeld

29. december 2010

Silas&Mille

D-Micka skriver:

Vi har ihvertfald været meget glade for den side.. Og sparet enormt mange penge i forhold til herhjemme

Håber i får ligeså godt brug af den 

Det kan jeg se. Sidder allerede og er ved at bestille.

Nu sidder jeg så bare og ligner et stort spørgsmålstegn, for har ingen anelse om hvor mange af hver størrelse det er praktisk at have.

Sandsynligheden for at vi får et flaske barn er ret stor. Så hvor mange flasker skal man lige bruge? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.