Kender I det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. december 2010

HopinWishin

Nogle dage er bare lidt mere træls end andre.. sys jeg har været så følsom i dag... sys det har vrimlet med gravide og små babyer hele dagen på arbejde.. og da der er kommet nye regler mht fertilitets behandling så rører det også os på arbejde, da der er nye ctr regler etc... Det er bare sådan et ømt emne for mig, og ingen ved det...

Var lige i boghandel for at se på nogle bage bøger.. og ved siden af stod der tonsvis af baby bøger, jeg havde lyst til at købe dem alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Tropez

Først får du lige en kæmpekrammer og dernæst vil jeg bare lige sige, guud hvor kan jeg bare følge din tankegang, jeg ved godt at jeg er en af de heldige, med 2 streger, men vi har så osse kæmpet 7 år på at få de 2 streger, og det har bare været et helvede, men man kommer ud på den anden side.

Håbede til det sidste at den dumme regering ændrede sin mening men nej, der skal sparkes til folk der ligger ned, og jeg kan tit føle dårlig samvittighed over at det nu er lykkedes for os.

Håber og ber til at det snart vil lykkes for alle andre i denne kategori.

Anmeld

29. december 2010

AnneH

puha... kender det godt, alt for godt.

kæmpe

Anmeld

29. december 2010

Musen85

HopinWishin skriver:

Nogle dage er bare lidt mere træls end andre.. sys jeg har været så følsom i dag... sys det har vrimlet med gravide og små babyer hele dagen på arbejde.. og da der er kommet nye regler mht fertilitets behandling så rører det også os på arbejde, da der er nye ctr regler etc... Det er bare sådan et ømt emne for mig, og ingen ved det...

Var lige i boghandel for at se på nogle bage bøger.. og ved siden af stod der tonsvis af baby bøger, jeg havde lyst til at købe dem alle..

Århh jo.. kender det også alt for godt Syntes også der er gravide lige meget hvor jeg kigger hen.. 

Men en stor krammer til dig og krydser finger for jer

Anmeld

29. december 2010

Mullefisen2011

Kender det bare ALT ALT ALT for godt..

Du får et KÆMPE  herfra...

Anmeld

29. december 2010

Jarnsaxa

ARGH, kender det godt!! Stor sympati herfra.

I dag legede jeg med vores nevøer, og da de skal hjem vil den ene dreng ikke hjem. Så siger jeg for sjov, at han da bare kan blive her hos onkel og tante, og så siger min svigerinde "Nej vel lille skat, Tante kan da bare få sine egne børn, ikke"... jooo tak kælling, jeg prøver da også på livet løs!!!!

Anmeld

29. december 2010

Sujan

uha jeg kender det...

Når jeg er sammen med min veninde og hendes skønne datter, mærker jeg ingenting. Jeg nyder bare at være sammen med dem. Der er så rart at være og vi hygger os rigtig meget synes jeg.

Men i julen var jeg sammen med min kærestes søster som har en på 1 år og 4 mdr. deres kusine var der også som er gravid. Vi startede med at prøve samtidig med søsteren. Kusinen var blevet gravid i første forsøg og mens de sad der og snakkede synes jeg ligepludselig det hele var så uretfærdigt. Det var mig der skulle sidde der med en baby eller stor mave. Så jeg kunne slet ikke være med i samtalen fordi jeg bare havde en stor klump i halsen. Havde bare lyst til at fortælle dem det. Men kunne ikke... Ih det var en svær dag.

Anmeld

29. december 2010

HopinWishin

Jarnsaxa skriver:

ARGH, kender det godt!! Stor sympati herfra.

I dag legede jeg med vores nevøer, og da de skal hjem vil den ene dreng ikke hjem. Så siger jeg for sjov, at han da bare kan blive her hos onkel og tante, og så siger min svigerinde "Nej vel lille skat, Tante kan da bare få sine egne børn, ikke"... jooo tak kælling, jeg prøver da også på livet løs!!!!

Ja nemlig sådan en kommentar er bare træls... de skulle bare vide !!

Anmeld

29. december 2010

Jarnsaxa

HopinWishin skriver:

Ja nemlig sådan en kommentar er bare træls... de skulle bare vide !!

Ja, de skulle nemlig bare vide!!! Og der er endda små hints, der gør,at hun måske kan regne ud, at vi prøver, så kan man da godt tage at prøve at være en smuuule diskræt

Anmeld

29. december 2010

HopinWishin

Tropez skriver:

Først får du lige en kæmpekrammer og dernæst vil jeg bare lige sige, guud hvor kan jeg bare følge din tankegang, jeg ved godt at jeg er en af de heldige, med 2 streger, men vi har så osse kæmpet 7 år på at få de 2 streger, og det har bare været et helvede, men man kommer ud på den anden side.

Håbede til det sidste at den dumme regering ændrede sin mening men nej, der skal sparkes til folk der ligger ned, og jeg kan tit føle dårlig samvittighed over at det nu er lykkedes for os.

Håber og ber til at det snart vil lykkes for alle andre i denne kategori.

Jeg sys stadig det er rigtig dejligt for andre når de bliver gravide.. Så tillykke med det... =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.