Spark mod blære ? Eller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.351 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Saram

Hej tøser. 

Jeps som overskriften antyder er jeg lidt i tvivl om det faktisk er baby jeg kan mærke som sparker ned mod blæren. Det er ligesom at der kommer nogle "stød" nede i blæren nogle gange.. 

Er kun i uge 18+6, så er lidt i tvivl om det alderede er det, det kan være? 

// Sara Alrø.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Mamalou

Jeg mærkede liv i uge 19, så jeg tænker ikke at det er usansynligt, at det er spark du mærker.

Min bedste beskrivelse af sparkene i starten er, at det føltes som bobler. Jeg var også i tvivl om det kunne være liv jeg mærkede, men nu sparker min lille supermand flere gange om dagen, så er ikke længere i tvivl!

Kh. Louise 21+5

Anmeld

29. december 2010

Amso

Er helt sikker på det er den lille du kan mærke..  Det er forkskelligt hvordan man "føler" det første liv. Jeg mærkede også liv ca. samme tid som dig, men det tog mig et par uger at opfatte - at det altså var det lille spir  Men tror ikke der er nogen tvivl, så læn du dig bare tilbage og nyd det.

Anmeld

29. december 2010

Diana...

Jeg tror bestemt det er den lille du kan mærke. Jeg selv mærket det uge 18 første gang. 

Anmeld

29. december 2010

Saram

Ej mange tak for svarene piger ! 

Så bliver man altså helt glad når det er tanken om at det er den lille man kan mærke. 

Anmeld

29. december 2010

Kløver

Saram skriver:

Hej tøser. 

Jeps som overskriften antyder er jeg lidt i tvivl om det faktisk er baby jeg kan mærke som sparker ned mod blæren. Det er ligesom at der kommer nogle "stød" nede i blæren nogle gange.. 

// Sara Alrø.  

Jeg ved ikke om du kan mærke det så tidligt, men tissetrængen kan sagtens være der, jeg kan tydeligt mærke når det er spark direkte mod blæren, nu hvor sparkene er tydeligere så ja ved ikke om du kan mærke direkte spark, men jeg tror da godt du kan fornemme at det er den lille som sparker om møffer rundt, og som kan give øget tissetrang

Anmeld

29. december 2010

AA10

Saram skriver:

Hej tøser. 

// Sara Alrø.  

det tror jeg helt sikkert det er det var der omkring jeg også mærkede min lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.