Hjææællpp vedr. Krus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Fines mor

Min datter har fået sådan nogle krus, som man selv kan male i julegave. Men jeg har smidt kassen ud, og nu virker det somom de evt. skal i ovnen. Kan nogle hjælpe med hvordan osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Vingummien

Ved ikke noget om grader osv. Men er helt sikker på at de skal i ovn. Det skal de fleste i hvert fald, for at det bliver på koppet og ser godt ud

Anmeld

29. december 2010

Klumpe-dumpe

Det kommer an på hvad de er malet med.....

Dem mine niecer og jeg lavet fra dem i julegave, var med tusch og de skulle ikke i ovnen.

Anmeld

29. december 2010

Fines mor

Rose <3 skriver:

Det kommer an på hvad de er malet med.....

Dem mine niecer og jeg lavet fra dem i julegave, var med tusch og de skulle ikke i ovnen.

De er malet med pensel, og der fulgte sådan nogle små bøtter med maling i med. Ellers mener jeg, at man kan få det i bog og ide, så må jeg derind og kigge.

Anmeld

29. december 2010

bøgelund

Fines mor skriver:

De er malet med pensel, og der fulgte sådan nogle små bøtter med maling i med. Ellers mener jeg, at man kan få det i bog og ide, så må jeg derind og kigge.

sådan nogle lavede jeg med min kærestes søster inden jul. med pensel og små malerbøtter, og de skulle ikke i ovnen.. 

Anmeld

29. december 2010

Fines mor

bøgelund1 skriver:

sådan nogle lavede jeg med min kærestes søster inden jul. med pensel og små malerbøtter, og de skulle ikke i ovnen.. 

Ok, hvorlænge skal det så tørre - for det virker somom det vil gå af under vask.

Anmeld

29. december 2010

bøgelund

Fines mor skriver:

Ok, hvorlænge skal det så tørre - for det virker somom det vil gå af under vask.

det ved jeg ikke.. =/ dem vi lavede stod jo en måned op til jul.. men tror du os det går af, hvis du vasker dem op i hånden??

Anmeld

29. december 2010

Fines mor

bøgelund1 skriver:

det ved jeg ikke.. =/ dem vi lavede stod jo en måned op til jul.. men tror du os det går af, hvis du vasker dem op i hånden??

De har stået 2 dage nu, så det kan være jeg skal lade dem stå et par dage, og så prøve igen:-) Det var i hånden jeg forsøgte at vaske dem igår.

Anmeld

29. december 2010

bøgelund

Fines mor skriver:

De har stået 2 dage nu, så det kan være jeg skal lade dem stå et par dage, og så prøve igen:-) Det var i hånden jeg forsøgte at vaske dem igår.

ja, og hvis det ikke hjælper, må du se om du kan læse dig frem til det på nettet..

Anmeld

29. december 2010

bagger26

Vi lavede en kop og en sparegris til en julefrokost her i starten af måneden, og de skulle have 10 min ved 180 grader..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.