Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har jo været til nf scanning idag og var meget nervøs......men det gik bare så godt.... det var en livlig lille krabat....chancen for down var minimal, det var en stor en sagde hun 11,8 cm, og terminsdatoen blev rykket fra d 7-7-11 til d 4-7-11Er bare så glad
Har lige fortalt min søn på 4 år at mor har en baby i maven...han rakte hænderne i vejret og råbte juhuu ,juhuu, så skal jeg være storebror, han er bare så stolt... Sikke en dejlig dag og hvor er det dejligt at han reagerede på den måde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med det Og dejlig reaktion fra storebror af.. Så kan det ikke blive bedre
Heidisbebs skriver: Har jo været til nf scanning idag og var meget nervøs......men det gik bare så godt.... det var en livlig lille krabat....chancen for down var minimal, det var en stor en sagde hun 11,8 cm, og terminsdatoen blev rykket fra d 7-7-11 til d 4-7-11Er bare så glad Har lige fortalt min søn på 4 år at mor har en baby i maven...han rakte hænderne i vejret og råbte juhuu ,juhuu, så skal jeg være storebror, han er bare så stolt... Sikke en dejlig dag og hvor er det dejligt at han reagerede på den måde..
Det var dejligt
Ja det er dejligt, er også helt oppe og køre over det
Dejligt, at alt var som det skulle være og at storebror bare blev stolt
Mange tak
så fantastisk den lille har det super godt og nåå hvor sødt af din søn blev så glad det må også bare være en stor ting for ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128