Nf scanning ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Heidisbebs

Har jo været til  nf scanning idag og var meget nervøs......men det gik bare så godt.... det var en livlig lille krabat....chancen for down var minimal, det var en stor en sagde hun 11,8  cm, og terminsdatoen blev rykket fra d 7-7-11 til d 4-7-11Er bare så glad

Har lige fortalt min søn på 4 år at mor har en baby i maven...han rakte hænderne i vejret og råbte juhuu ,juhuu, så skal jeg være storebror, han er bare så stolt...  Sikke  en dejlig dag og hvor er det dejligt at han reagerede på den måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Amso

Tillykke med det  Og dejlig reaktion fra storebror af.. Så kan det ikke blive bedre

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

Heidisbebs skriver:

Har jo været til  nf scanning idag og var meget nervøs......men det gik bare så godt.... det var en livlig lille krabat....chancen for down var minimal, det var en stor en sagde hun 11,8  cm, og terminsdatoen blev rykket fra d 7-7-11 til d 4-7-11Er bare så glad

Har lige fortalt min søn på 4 år at mor har en baby i maven...han rakte hænderne i vejret og råbte juhuu ,juhuu, så skal jeg være storebror, han er bare så stolt...  Sikke  en dejlig dag og hvor er det dejligt at han reagerede på den måde..

Det var dejligt

Anmeld

29. december 2010

SaraLM

Hjerteligt tillykke!
Skønt det er veloverstået

Anmeld

29. december 2010

Heidisbebs

Ja det er dejligt, er også helt oppe og køre over det

Anmeld

29. december 2010

Fru'Rugaard

Tillykke med det - Og os tillykke til din søn
Held og lykke med graviditeten

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

29. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at alt var som det skulle være og at storebror bare blev stolt

Anmeld

29. december 2010

Heidisbebs

Mange tak

Anmeld

29. december 2010

B&J

så fantastisk den lille har det super godt og nåå hvor sødt af din søn blev så glad det må også bare være en stor ting for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.