Undskyld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Klitgaard

Ja undskyld jeg har så dårlig samvittighed har ikke skrevet herinde i evigheder ,har kun læst lidt med . er så flov jeg har slet ikke fået ønsket tillykke til dem der er blevet mor eller dem som er gravide .Stort tillykke til jer alle.

har ikke lige haft det store overskud først var jeg ved at drukne i arbejde,sygdom,forældrermøder og alverdens arrangementer som der jo er når man har 3 børn Da jeg så var ved at have overskud igen Kørte min lillesøster og hendes kæreste galt i Paris det skete den 20 november og det så hårdt vi blev ringet op først og fik fortalt de var kørt galt og var blevet skåret fri og så ikke mere ,lidt senere fik vi så bedre besked de har været heldige der er ingen der forstår der er kommet levende personer ud af den bil . Min søsters kæreste havde punkteret en lunge brækket fire riben og brækket brystbenet og selvfølgelig en del knubs,min søster havde brækket en del i sin fod ,slået noget af tænderne,brækket brystbenet og kravebenet temmelig meget. de lå på hosritalet i paris 8 dage inden de blev flyttet til ålborg sygehus . de 8 dage var så forfærdelige jeg havde det så dårligt selvom jeg smsede en del med min søster og også havde snakket med hende var de bare så langt væk .for næsten 20 år siden mistede jeg min storsøster i en trafik ulykkeog selvom jeg ikke havde mistet min lillesøster  havde jeg det faktisk på samme måde det lyder nok lidt mærkelig men man glemmer bare ikke den kæmpe knude af sorg og savn som gør at man føler man ikke kan få luft den følelse kom igen .

Men nu går det godt vi har fået dem hjem i live begge to og de sidste 3 uger har de været udskrevet men det tager langtid før de er på toppen igen min søster skal sidde i kørestol i 8 uger da det brækkede bryst og kraveben gør hun ik kan bruge krykker men hon er ved godt mod jeg synes hun er så sej og tapper.

håber i alle har det godt og passer på jer selv og hinanden .

knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

JustAnotherName

Puha, det var dog en forfærdelig skræk at få ....og endnu værre må det være, når du jo oveni købet har prøvet at miste en søster i en ulykke tidligere. Huuha, godt at de slap fra det i live, og er vel hjemme hos Jer igen.

Håber I har haft en ok jul.
Og at I må går et dejligt år i møde - uden flere slemme uheld!

Kh. Katrine.

Anmeld

30. december 2010

anna-jonas

Dejligt med en update fra dig......................håber at 2011 giver lidt mere overskud, og at der ikke sker flere katastrofer.

Godt nytår...........

Mette

Anmeld

31. december 2010

Klitgaard

Tak skal i have vi har haft en god jul er så taknemmelig for jeg stadig har dem hos mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.