Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved i hvilke butikker man kan købe sorel vinter støvler til damer henne??? og måske på tilbud henne også nettet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
næ, men prøv evt jagtbutikker, for vores jagtbutik har lige haft sendt reklamer ud hvor de var i i hvert fald...
Men skal på shoppetur til London her i januar og regner med de har 10000 vis af fede vinterstøvler. så venter liiige lidt.
MariaE skriver: næ, men prøv evt jagtbutikker, for vores jagtbutik har lige haft sendt reklamer ud hvor de var i i hvert fald... Men skal på shoppetur til London her i januar og regner med de har 10000 vis af fede vinterstøvler. så venter liiige lidt.
jeg vil bare gerne have nogen der er super varme jeg fryser altid på fødderne, men jeg må se om jeg kan hitte nogen et sted
Käte skriver: jeg vil bare gerne have nogen der er super varme jeg fryser altid på fødderne, men jeg må se om jeg kan hitte nogen et sted
Så lige en reklame på tv fra Føtex, der er de på bud... Dog så jeg ikke lige farverne... Men måske du selv kan tjekke det på deres online reklamer.
Har lige set en reklame i tv for føtex har til 899 i den brune og sorte..
Rose <3 skriver: Så lige en reklame på tv fra Føtex, der er de på bud... Dog så jeg ikke lige farverne... Men måske du selv kan tjekke det på deres online reklamer.
fra hvornrå og pris?
Reklamen gælder først fra søndag. Og det er et begrænset parti..
Ville mene de alle er væk søndag! Så man skal nok være der kl. 10 når dørene åbnes..
De er til 899,- spar 299,95 i forhold til markedspris.
Hmm enten var det 849 eller 899,- hvornår det var fra ved jeg ikke... Der står ikke noget på deres hjemmeside.
----------------------------------------------------------------------------
Søndag er der en der skriver længere oppe.
Käte skriver: Er der nogen der ved i hvilke butikker man kan købe sorel vinter støvler til damer henne??? og måske på tilbud henne også nettet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128