ja så var vi lige en tur til jordemoderen idag, selvom jeg på en eller anden måde havde håbet på at vi ikke lige kunne komme idag fordi at jeg så allerede ville have født. men Vil'bassen er stadig inde i mig..
så der blev mærket og trykket på maven, og han blev skønnet til at veje ca 30-3100 G. og han står med hovedet fast i bækkenet Stadig. det gjorde han også sidst..
nu gider jeg altså ikke derop mere..!! selvom jeg har fået en tid til den 12 januar. (der vil jeg så være gået 6 dage over tid) og det regner jeg BESTEMT ikke med, men nu får vi se... jeg er skide træt af det. så idag besluttede jeg mig for at gøre rent og hoppe lidt rundt op på sengen og kravle lidt rundt med støvsugeren osv... og
for at der snart sker et eller andet. om ikke andet at han så kommer ud lidt før eller til termin.
jeg havde ellers tænkt at jeg ville være standhaftig og holde ud og ikke blive en af de der utålmodige højgravide kvinder der bare er ved at dø af misundelse ligeså snart der dukker en ny fødselsberetning op diverse steder fra folk der måske har født i uge 37+ et eller andet når man selv sidder i snart uge 40 og er ved at sprænge i luften... af spænding og forventning og VREDE over at der ikke snart sker ET ELLER ANDET....
men nu skal jeg heldigvis lave noget aktivt i aften. jeg skal nemlig ud og spise SUNDT med min venninde på RIZ RAZ.. det er rigtig lækkert vegetarmad de servere derinde (til dem der ikke lige ved hvad det er for en biks) og det er bare så SMADDER PISSE FUCKING HAMRENDE LÆKKERT...
jeg skal bare have SÅ meget hummus og olivensalat MHMMHHHH... (indsæt smiley der savler helt vildt)
tænk at min baby måske vejer over 3 kg.. det havde jeg sgu godtnok alligevel ikke regnet med... også selvom jeg har taget ca 14 kg på.. HVOR ER DE KILO HENNE?? jeg kan ikke lokalisere dem? de sidder virkelig godt fordelt... det er nu meget dejligt.. jeg syntes ikke selv at jeg er "grim"gravid. og undskyld kvinder hvis jeg træder nogle over tæerne men hvor er jeg glad for at jeg IKKE har fået nogle strækmærker endnu...
de skal bare blive væk skal de.!!! ikke mere røvhulsgraviditetsvrøvl til mig TAK....
og Villads... Du må altså gerne komme ud....
NU !!!
Anmeld