Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej...
Jeg er idag 19+2 henne, men har endnu ikke mærket liv.. Og det er jeg lidt bekymret for ... er 2 gangs gravid....
SynesI jeg skal være bekymret???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KarinaIda skriver: Hej... Jeg er idag 19+2 henne, men har endnu ikke mærket liv.. Og det er jeg lidt bekymret for ... er 2 gangs gravid.... SynesI jeg skal være bekymret???
Nej ikke rigtig for at være ærlig.. Jeg mærkede heller ikke meget ved den tid første eller anden gang
Først rigtig i uge 21-22..
Jeg mærkede liv i 17+noget med August. Denne gang ligger moderkagen ud mod maveskindet, og jeg har endnu ikke mærket noget, og er 17+noget...
Jeg har fået af vide, at det sagtens først kan være i 22.-24. jeg mærker liv pga moderkagen.
Fik at vide af egen læge, jeg skulle mærke liv mellem 16-20 uge.. så der er lidt og løbe på endnu Min livmoder ligger bagtil
Men kan ikke huske hvornår jeg mærkede liv i min første graviditet.. Og havde også en del problemer i den dengang. så kan mærke på mig selv der ikke skal ret meget til, før jeg blir nervøs....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128