Spørgsmål om barselpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Nadia&Daniel

Er det et fast beløb om mdr. eller kan det svinge??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Faith

Jeg mener at de første 24 uger får du din grundløn, og derefter går du over på dagpenge hvilket er et noget mindre beløb. Men jeg er altså ikke 100% sikker

Anmeld

29. december 2010

Ni-ko-li-ne

smillaluna skriver:

Jeg mener at de første 24 uger får du din grundløn, og derefter går du over på dagpenge hvilket er et noget mindre beløb. Men jeg er altså ikke 100% sikker

det kommer helt an på ens overenskomst! det er ikke alle der har 24 ugers løn:0)

Anmeld

29. december 2010

Nadia&Daniel

Har nemlig været på supp.dagpenge inden jeg gik på barsel. Så det er ikke jobbet som betaler min barsel..

Anmeld

29. december 2010

Ni-ko-li-ne

Nadia&Daniel skriver:

Er det et fast beløb om mdr. eller kan det svinge??

tjek din overenskomst... nogle får 18 ugers fuld løn og dernnæst barselsdagpenge andre får 24 ugers løn.... andre går direkte på barselsdagpenge...

barselsdagpenge udbetales alt efter hvor mange dage der er i måneden... så det kan svinge...

Anmeld

29. december 2010

Ni-ko-li-ne

Nadia&Daniel skriver:

Har nemlig været på supp.dagpenge inden jeg gik på barsel. Så det er ikke jobbet som betaler min barsel..

ligesom andre dagpenge... så er det dagpenge... derved har man ikke det samme beløb hver måned:0)

Anmeld

29. december 2010

Faith

Ni-ko-li-ne skriver:

det kommer helt an på ens overenskomst! det er ikke alle der har 24 ugers løn:0)

Ok det anede jeg ikke. Der kan man bare se, så blev jeg osse klogere

Anmeld

29. december 2010

Ni-ko-li-ne

smillaluna skriver:

Ok det anede jeg ikke. Der kan man bare se, så blev jeg osse klogere

nogle har slet ikke løn men kun barselsdagpenge:0)

Anmeld

29. december 2010

Nadia&Daniel

Ni-ko-li-ne skriver:

nogle har slet ikke løn men kun barselsdagpenge:0)

Så er det nok det jeg får.. Første gang fik jeg lige knap 11.000 udbetalt (gik på barsel den 6. okt.) og denne gang har jeg fået 13.500 udbetalt.. - Lyder det som barseldagpenge???

Anmeld

29. december 2010

Mie A

Nadia&Daniel skriver:

Så er det nok det jeg får.. Første gang fik jeg lige knap 11.000 udbetalt (gik på barsel den 6. okt.) og denne gang har jeg fået 13.500 udbetalt.. - Lyder det som barseldagpenge???

Nogle gange får man for 4 uger og andre gange får man for 5 uger - så mon ikke du bare har fået udbetalt for 5 uger denne gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.