Har stort set ikke sovet i nat, har bare ligget og kigget (i rædsel) på min smukke lille dreng og frygtet endnu nogle kramper...
Han havde feber hele natten til i går, det tog vi ikke så tungt, det har han jo når han får tænder, så tænkte ikke videre over det. Vi sov til middag inde i sengen alle tre for at han ikke skulle i barnevognen med feber - egentlig fordi jeg frygtede opkast. Da vi har sovet, er han simpelthen bare så træt, så træt og helt mat. Det rykker sådan lidt i hans muskler og lige pludselig er hans hoved bare helt vendt bagud, øjnene er helt stive i blikket og kigger opad og kroppen kramper. Vi fik ringet 112 og i al hast pakket en taske og tøj på. De var der heldigvis i løbet af et par minutter og der var Oliver holdt op med at krampe. Nøj hvor jeg tudede....
Vi kom i modtagelsen og senere børnemodtagelsen og fik heldigvis lov at tage hjem på en åben indlæggelse sent i går aftes. Blev udstyret med Stesolid og et direkte nummer derudtil.
Så nu har vi en mat lille feberramt dreng og to forældre, der er fuldstændig stive af skræk for at det skal ske igen. Aldrig har jeg været så bange, det føltes som hundrede timer før jeg kunne få øjenkontakt med ham igen. Årh mors lille mand....
Anmeld