Ja, håber ikke det gør noget, men nu læsser jeg altså af igen - det trænger jeg godt nok til!
Det går lidt skævt herhjemme nu - forholdet mellem Ole og jeg er ellers skide godt, og det føles faktisk ind imellem som om vi er nyforelskede igen
- men nu ramler alt andet. Synes efterhånden vi er hårdt ramte.
Det hele startede med at vi fik afslag på hjælp omkring boligskift, de ville dog gerne lave nogle ændringer i huset, men det kunne vi slet ikke acceptere den måde de ville gøre det på.
Vi snakkede så med banken om, at låne til at øge husets værdi, så kunne vi nemlig lave en løsning, så vi kunne blive et par år mere i huset og så ville det nok være nemmere at sælge når den tid kommer.
Vores bankdame mener ikke det er noget problem at låne, for ydelsen er lille og vores økonomi er super god.
Men desværre i mellemtiden hvor hun sidder og regner det hele sammen, får vi så at vide at skolen herude skal lukke. Det gør så at hun pludselig vender 180 grader og vil ikke være med til det, selvom vi som sagt har en rigtig god økonomi. - Men hun havde 117 undskyldninger, selvom vi da kunne sidde og kigge på vores rådighedsbeløb.
Hun mener istedet for at vi bare kan bruge pengene fra vores bryllupsopsparing og så vente 2-3 år med at blive gift :'/ - men der havde heller ikke været nok til at lave om, da det indvolverer et nyt badeværelse.
Nu står vi lidt på herrens mark og aner ikke hvad vi skal gøre - lille Lærke kan ikke være i sit badekar mere, så det er en trist omgang at få hende i bad, da hun virkelig hader brusebade og skriger bare helt vildt! :'/
Vi snakker om at tage i en anden bank og så må vi se hvad de siger.
Men hold da op jeg føler mig som den værste mor når hun skal i bad - det gør helt ondt på mig.
Samtidig er Lærke begyndt at krampe når man vækker hende, det er rigtig ubehageligt, for vi ved aldrig hvornår Lærke falder i søvn og hun spiser på helt faste tidspunkter. Åhhha - what to do???
Synes godt nok ikke det er særlig sjovt mere.
Jeg skal seriøst tabe mig, hader min krop der vejer 10-15 kg for meget.
Min svigerfar er virkelig blevet underlig og konstant sur - hvilket går ud over hans sønner og mig.
Er det ikke bare herligt?? 
Anmeld