Hvad er dit/dine største ønsker i 2011?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Pigent

Finde en sød kæreste.

At min familie og venner har det godt

Håber det bedste for alle jer andre  og godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

*Sofie*

Mit største ønske er at holde motivationen til at smide en masse kilo og at blive sund. Både for min og Malous skyld.
Malou skal ha en mor med mer selvtillid og som føler sig langt bedre tilpas...en som ikk er ved at falde død om efter en lille rask fangeleg i vores lille lejlighed, en som kan tage med (og være i) i forlystelserne i Tivoli eller på Bakken...én som gerne hopper i badedragten til sommer...osv...

Åh, det er mit største ønske.

Anmeld

29. december 2010

grinny

Mine ønsker i 2011:

• At blive gravid så vi kan få vores ønskebaby
  • At flytte i en større lejlighed
  • At kæresten kan finde en lærerplads eller et arbejde når han er færdig på skolen til september

Anmeld

29. december 2010

oo

ri.ul skriver:

Undskyld, ét år siden I har haft sex? Uha, er det sådan når man bliver forældre, så blir min kæreste nok tosset Griner.. 

Håber at alle får et dejligt år 2011

-Og jeg ønsker bare at min familie og venner forbliver sunde og raske

ja, jeg blødte jo helt fra starten af graviditeten, så ingen af os havde det ret godt med at dyrke sex når jeg blødte  og da jeg kom ind babubabuu på skadestuen i 17. uge pga blødning var lægerne OVERBEVISTE om, at det var grundet sex, og så turde vi slet ikke! og nu her efter fødslen, hvor jeg jo sprækkede fra den ene ende til den anden, inklusiv over klitoris - der har jeg bare ikke haft modet på at komme igang igen endnu (men det er jo også kun 10 uger siden, såååååe)

Anmeld

29. december 2010

Sofia

Tjuhl skriver:

ja, jeg blødte jo helt fra starten af graviditeten, så ingen af os havde det ret godt med at dyrke sex når jeg blødte  og da jeg kom ind babubabuu på skadestuen i 17. uge pga blødning var lægerne OVERBEVISTE om, at det var grundet sex, og så turde vi slet ikke! og nu her efter fødslen, hvor jeg jo sprækkede fra den ene ende til den anden, inklusiv over klitoris - der har jeg bare ikke haft modet på at komme igang igen endnu (men det er jo også kun 10 uger siden, såååååe)

Jeg forstår virkelig godt, I ikke har haft lyst under de omstændigheder! Uh hvor lyder det ubehageligt at du sådan sprækkede. Krydser fingre for at dine ønsker for 2011 går i opfyldelse

Anmeld

29. december 2010

RiUL

Tjuhl skriver:

Åh nej, det er jeg ked af at høre. Så forstår jeg meget bedre, at I har været lidt afholdende

Sikke noget, så håber jeg at 2011 bliver et dejligt år for jer, og at I kan komme igang med lidt lagen gymnastik igen  

Anmeld

29. december 2010

Mira0911

Jeg  alt hvad jeg kan for at vi ALLE får vores ønsker opfyldt! 

Anmeld

29. december 2010

K.Rehder

Sikke nogle dejlige ønsker i har og krydser fingre for jer alle kunne være dejligt med en masse nye babyer

Jeg selv (og manden) ønsker os bare som det eneste, en sund og rask datter, der helst gerne må vælge at blive i mawsen 2 måneder endnu

Ellers er jeg helt og aldeles lykkelig og taknemmelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.