Super gode tilbud:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Muffinmus

Giver den max gas nu her under udsalget, jo flere penge sparet jo mere kan der jo bruges

Har lige købt miniatures flyverdragt et sted, cupcakes termotøj til min søn og fleecedragten til min datter til foråret.

Og 2 par støvler inde i byen et par ecco til min søn og et par flotte primigi til min datter, elsker udsalg.

Og indehaveren var så flink at sige at hvis ungerne ikke kunne passe dem til næste vinter, så skulle jeg bare gemme kvitteringen og komme.Så god handel for mig, kan ikke tabe på det jo:-)

Og så et par minymo skibukser ti knægten til næste år også. En name it vinterjakke til tøsen. Så var det vist det...nå ja, og så det jeg købte inde på smartskids igår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

LotteN

MariaE skriver:

Giver den max gas nu her under udsalget, jo flere penge sparet jo mere kan der jo bruges

Har lige købt miniatures flyverdragt et sted, cupcakes termotøj til min søn og fleecedragten til min datter til foråret.

Og 2 par støvler inde i byen et par ecco til min søn og et par flotte primigi til min datter, elsker udsalg.

Og indehaveren var så flink at sige at hvis ungerne ikke kunne passe dem til næste vinter, så skulle jeg bare gemme kvitteringen og komme.Så god handel for mig, kan ikke tabe på det jo:-)

Og så et par minymo skibukser ti knægten til næste år også. En name it vinterjakke til tøsen. Så var det vist det...nå ja, og så det jeg købte inde på smartskids igår.

ja, du giver den da maks gas

Har du stødt på et sted de sælger den lilla molo flyverdragt i str 98  på tilbud så

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

jo, den lilla har de lige nu str 98 herinde

http://www.laerkeoglillebror.dk

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

Har så liiige selv købt den blå/turkise til min søn derinde i str 104. Vi har den i år og havde den sidste år og har været rigtig glad for dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.