Dårlig samvittighed....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. december 2010

birthee

Puha, jeg har da lidt dårlig samvittighed her til aften... min søn vil gerne have læst godnat-historie, og jeg siger til ham at jeg kommer og gør det, når jeg lige har været på toilet... da jeg så kommer ind til ham, er han faldet i søvn - med hans yndlings bamse-og-kylling bog i hånden...  og han var bare så tålmodig og lå pænt i sin seng og ventede

men hans gravide mor var altså lige ved at tisse i bukserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Kay

birthee skriver:

Puha, jeg har da lidt dårlig samvittighed her til aften... min søn vil gerne have læst godnat-historie, og jeg siger til ham at jeg kommer og gør det, når jeg lige har været på toilet... da jeg så kommer ind til ham, er han faldet i søvn - med hans yndlings bamse-og-kylling bog i hånden...  og han var bare så tålmodig og lå pænt i sin seng og ventede

først en

jeg tror nu ikke du behøver at havde dårlig somvittighed... for når han ar så træt, ville han sikkert ikke nå at få meget historie inden han sov  og du har mange dage endnu at læse bogen

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

birthee skriver:

ej hvor kært...

du må ikk have dårlig samvittighed..!!! læs evt en godmorgen historie for ham hvis du har tid i morgen tidlig... eller prøv a sige undskyld til ham, hvis han er stor nok til a forstå det...

Anmeld

28. december 2010

Silvermist

birthee skriver:

Ja, så sødt  Ægte mor-følelser  Du skal ikke have dårlig samvittighed søde, dit lille pus har bare været rigtig træt. Du kan nå at læse et hav af bøger for ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.