Hvordan føles fostervand ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Fru Dinesen

ved godt det er vådt he he .... 

men føles det bestemt ???

Knusss Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

PernilleB

Fru Dinesen skriver:

Knusss Linda 

det er lidt som a tisse i bukserne... men det lugter ikk (helst ikke)... Og hvis du prøver a klemme sammen som hvis du skulle holde dig, så sker der intet... du kan ikk stoppe det... og det er en konstant siven der op fra...

Anmeld

28. december 2010

B&J

Fru Dinesen skriver:

Knusss Linda 

vil sige da jeg stod op og det løb ned af mig kan kun sige det mærkes som om jeg var ved af tisse i bukserne dog 3 gange så meget havde rigtigt meget foster vand varmt vådt ubehaligt  og en stor følelse af man smiler ud over hele hovede for man tænker på yes nu skal jeg snart se mit barn

Anmeld

28. december 2010

Fru Dinesen

Jammen tænkte mere om det har en konsistens eller lugt 

har nemlig kun prøvet at få taget vandet 

Anmeld

28. december 2010

heidi30

Fru Dinesen skriver:

Jammen tænkte mere om det har en konsistens eller lugt 

har nemlig kun prøvet at få taget vandet 

Mit vand gik midt om natten og jeg fløj op af sengen og ud på toilettet. Der sad jeg så ret søvnig og blev helt i tvivl om jeg havde tisset i bukserne eller det var vandet.

Jeg ved det er lidt nasty men jeg tog underbukserne af og lugtede til dem, jeg tænkte hvis jeg havde tisset i bukserne ville de jo lugte af urin. MEN det skule jeg aldrig have gjort, de lugtede meget sødligt  og så var jeg ikke i tvivl om at det var vandet. Jeg tog en ordenlig "sniffer" og flere dage efter fødslen sad lugten stadig i næsen på mig, så mit råd er LUGT IKKE TIL DET 

Anmeld

28. december 2010

Rockertand

Dette var, hvad vi fik at vide til jordemoderkonsultation:

Fostervand lugter sødeligt - ligesom sæd (øh, nå), og hvis der drypper noget på gulvet, og man træder i det, så vil det være en anelse klistret (øh, okay).

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

Fru Dinesen skriver:

Knusss Linda 

Er dit vand da gået ? Jeg har også kun fået det taget, men jeg kom til at tage hånden derned da de tog mit, for jeg ville "gribe" det.. Hvorfor?? Spørg mig ikke! Og det var meget klisteret, og tykkere end almindelig urin/vand..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.