Ved i Piger hvornår man får besked om man får skat tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Anonym trådstarter

eller om man skal betale det tilbage ? er lidt usikker på om hvis man får noget tilbage, får det udbetalt d. 01 marts eller i maj måned ??

og kan man allerede nu se på opgøreslen om man skal have noget tilbage ?

Håber self jeg får noget tilbage ex. 5000kr så jeg kan købe startpakken fra trille det ku altså være lidt nizzel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Stumpen

Engang midt i marts mener jeg pengene evt. popper op på kontoen.. Hvornår man kan se om der er plus elle rminus hos dem husker jeg ikke, men nogenlunde i starten af marts...

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Engang midt i marts mener jeg pengene evt. popper op på kontoen.. Hvornår man kan se om der er plus elle rminus hos dem husker jeg ikke, men nogenlunde i starten af marts...

åh okay... det kunne ellers være dejligt hvis man allerede nu kunne se det på ens forskudsopgørelsen

Anmeld

28. december 2010

Pia

Det er først til marts du kan se det..
Du kan ikke se det på din forskudsopgørelse..
MEn til marts får du svar på skat.dk

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Pia skriver:

Det er først til marts du kan se det..
Du kan ikke se det på din forskudsopgørelse..
MEn til marts får du svar på skat.dk

ah okay ! dejligt lige at vide

Anmeld

28. december 2010

Ina33

Anonym skriver:

eller om man skal betale det tilbage ? er lidt usikker på om hvis man får noget tilbage, får det udbetalt d. 01 marts eller i maj måned ??

og kan man allerede nu se på opgøreslen om man skal have noget tilbage ?

Håber self jeg får noget tilbage ex. 5000kr så jeg kan købe startpakken fra trille det ku altså være lidt nizzel

Til Marts får du din årsopgørelse for 2010 i din skattemappe, og her kan du se om du skal af med penge, eller om du skal have penge tilbage.

En forskudsopgørelse, er det du forskudsregistrerer dig til, det vil sige at det er hvad du forventer at tjene osv. i 2011, dette har altså intet med din årsopgørelse.

Din årsopgørelse er den hvor alt hvad der har indflydelse på din skat for året bliver gjort op, altså så som hvor meget du har tjent, om du har indbetalt til pension, om du har haft kørsel osv. osv.

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Til Marts får du din årsopgørelse for 2010 i din skattemappe, og her kan du se om du skal af med penge, eller om du skal have penge tilbage.

En forskudsopgørelse, er det du forskudsregistrerer dig til, det vil sige at det er hvad du forventer at tjene osv. i 2011, dette har altså intet med din årsopgørelse.

Din årsopgørelse er den hvor alt hvad der har indflydelse på din skat for året bliver gjort op, altså så som hvor meget du har tjent, om du har indbetalt til pension, om du har haft kørsel osv. osv.

Mange tak for dit fine svar rigtig dejligt at vide noget om det ihvertfald er så stor en klapstorsk til alt det der skatte halløj

Anmeld

28. december 2010

eElak

hvis du har noget som skal rettes på din selvangivelse, skal dette gøres inden omkring d. 20 februar. 

Derefter går der frem til ca midten af marts, hvor du får besked... :-)

Pengene kommer i slut marts/start april.. hvis der er nogen.... 

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

hvis du har noget som skal rettes på din selvangivelse, skal dette gøres inden omkring d. 20 februar. 

Derefter går der frem til ca midten af marts, hvor du får besked... :-)

Pengene kommer i slut marts/start april.. hvis der er nogen.... 

ja det kunne da godt være man lige skulle tjekke sin selvangivelse igennem engang og finde ud af ting og sager så det hele er iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.