Hva så er I færdige med alle de herlige frokoster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Mira0911

Vi var til årets sidste i år... Men starter igen til Januar med flere julefrokoster... 

Idag var lige nok for mig med alt det julemad.. Det synes jeg nu man kan blive hurtig træt af... 

Man bliver så hurtig mæt og træt, da det ligger sig godt tungt i maven på en.. Puha... Jeg som sagde at jeg skulle ikke have mere at spise idag... 

Sidder lige nu og æder en plade chokolade... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

AWO

PUH, ved godt, hvad du mener!!

Vi fik den sidste overstået i forgårs. Jeg er dog stadig hos min mor, hvis hus bugner af alt muligt julegodt, og det kan man jo ikke lade ligge - selvom man egentlig stadig er alt for mæt fra juledagene.

Vi havde i år 3 dage med familiehalløj, og i går var der så en længe ventet hviledag. Her til aften er manden kørt hjem (han skal arbejde de næste to dage), og i morgen kalder eksamenslæsningen, så jeg nyder den sidste dag/ aften, hvor jeg ingenting skal.

Glædelig bagjul og godt nytår!

Anmeld

28. december 2010

Mira0911

Anke skriver:

PUH, ved godt, hvad du mener!!

Vi fik den sidste overstået i forgårs. Jeg er dog stadig hos min mor, hvis hus bugner af alt muligt julegodt, og det kan man jo ikke lade ligge - selvom man egentlig stadig er alt for mæt fra juledagene.

Vi havde i år 3 dage med familiehalløj, og i går var der så en længe ventet hviledag. Her til aften er manden kørt hjem (han skal arbejde de næste to dage), og i morgen kalder eksamenslæsningen, så jeg nyder den sidste dag/ aften, hvor jeg ingenting skal.

Glædelig bagjul og godt nytår!

Her er der dog også lidt julegodter i skabet endnu... Skal dog lige lave den sidste portion klejner og konfekt imorgen... 

Har lovet en kammerat at han også skulle have noget... 

Anmeld

28. december 2010

AWO

MoarJ skriver:

Her er der dog også lidt julegodter i skabet endnu... Skal dog lige lave den sidste portion klejner og konfekt imorgen... 

Har lovet en kammerat at han også skulle have noget... 

Så bliver han nok glad!

Jeg bagte også lidt småkager før julen, men tror godt nok ikke, jeg ville ha' lyst til det nu - jeg synes efterhånden, jeg har spist så mange, at de snart begynder at komme ud af ørerne.

Anmeld

28. december 2010

Mira0911

Anke skriver:

Så bliver han nok glad!

Jeg bagte også lidt småkager før julen, men tror godt nok ikke, jeg ville ha' lyst til det nu - jeg synes efterhånden, jeg har spist så mange, at de snart begynder at komme ud af ørerne.

Han bliver rigtig glad... 

Det er nu slet ikke juleslikken jeg sådan har rørt her i julen... mere selve julemaden... Nu har jeg fået nok... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.