Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PiaR skriver:Det er os der takker Majbritt for dine altid positive og skønne inlæg... altid glad og smilende, og god til at støtte, lytte, trøste og smile med os andre...Stort tak til dig og så tusind tak for dine søde ord...Knus Pia (H)
Eva skriver:Rigtig mange gange SELVTAK...(L)(L)(L)Knus til dig tvilling...(H)(H)(H)
twinboys skriver:Hej gud jeg skriver da vidst for meget...:$Nå men mit indlæg nr. 1000 vil jeg bruge på alle jer piger...;)Jeg vil sige, at i er super dejlige og i har altid lyst til en lytter og et svar tilbage til mig...8DDer vil jeg sige jer mange gange tak for...:)Hvad skulle jeg gøre uden jer....(?)Stor tak til jer derude bag skærmene...8DMajbritt(H)
miver skriver:Ville bare skrive skønt du er en del af det herinde ,dar er altid svar fra dig ;) ;)Glæder mig til fler debatter dog er det blevet lidt mer sløjt fra min side efter jeg er begyndt at arbejde(H) mie
MorCamilla skriver:Jamen Majbritt.. I ligå måde da, du er også altid super til at skrive tilbage til os og komme med gode råd, et trøstende ord eller gode tanker... (L)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128