Den bedste slankekur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Ann.

Hvilken slankekur kan i anbefale?

Det der med bare at skære ned på forskellige ting, det dur bare ikke for mig. Det skal være en "kur".

Der skal dog være plads lidt sødt i weekenden eller noget i den stil.

Så kom med jeres bedste råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Moldemine

jeg kigger lige med

Anmeld

28. december 2010

Fines mor

TrineLærke skriver:

Hvilken slankekur kan i anbefale?

Det der med bare at skære ned på forskellige ting, det dur bare ikke for mig. Det skal være en "kur".

Der skal dog være plads lidt sødt i weekenden eller noget i den stil.

Så kom med jeres bedste råd

spis sundt hver 3 time, så du ikke når at  blive sulten :-)

Anmeld

28. december 2010

Lone Jakobsen

ved at nupo virker rigtigt godt. men det er netop kun en kur.... så når du stopper så er der risiko for at det hele kommer på igen.

Anmeld

28. december 2010

Mamalou

Jeg har været på Weight watchers, hvor man tæller point og det kan varmt anbefales. Det kræver lidt at sætte sig ind i pointsystemet, men det har været en effektiv kur for mig, fordi der er plads til lidt sødt ind i mellem. Det er helt klart den kur jeg napper når bebs er kommet til verden og de ekstra kg skal af

Held & lykke!

Anmeld

28. december 2010

eElak

Det farlige ved en KUR er at når du stopper på den kur, så er der større chance for at det hele ryger på igen i forhold til livsstilsændringer.. 

Jeg brugte Weight Watchers til at tabe mig, og det virkede rigtigt godt for mig.. der fik jeg et overblik over hvad jeg kunne spise om dagen.. uden at føle sult... Altså udover den første uge, hvor alle onde vaner skal brydes 

Men jeg kickstartede det med en suppekur på min egen facon.. Dvs jeg levede ikke kun af suppe, men prøvede at følge den så vidt som muligt, men spise dog også normalt mad... 

Jeg kan ikke lige huske hvor den er, men den bruges også til hjertepatienter på riget (mener jeg at have hørt)... 

Anmeld

28. december 2010

Ann.

Tak skal i have  

Jeg har nu meldt mig ind i madital.dk og håber at det virker lidt. Jeg skal godt nok af med nogle kilo, er så træt af min krop, vejer alt for meget og alt flyder ud og hænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.