Stof bleer VS. engangsbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Diana2013

hej, nu er jeg ikke gravid endnu Men tankerne flyder jo alligevel derud af. Så jeg samler alllt den erfaring jeg kan få Så derfor ville jeg gerne høre jer hvad i bruger? Stof bleer eller engangsbleer, og hvorfor ? 

Jeg kan godt se at det er en rigtig god fordel med miljøet, og øknominen. Men det er ikke lige det jeg tænker på her, jeg tænker mere på barnet, fx rød numse, bliver de hæmmet ved stofblerne, er de svære at sætte på? trænger det ikke igennem og sådan noget 

På forhånd mange tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

DLM

hej

det kan jeg da godt forstå du gerne vil

jeg har godt nok ikke skænket stofbleer en tanke. jeg bruger engangs...nemt og lige til at pakke sammen og smide ud, min søn har ikke rigtig rød numse kun lige en gang i mellem om morgenen.

Anmeld

28. december 2010

BinaMor

DianaBaastrup skriver:

hej, nu er jeg ikke gravid endnu Men tankerne flyder jo alligevel derud af. Så jeg samler alllt den erfaring jeg kan få Så derfor ville jeg gerne høre jer hvad i bruger? Stof bleer eller engangsbleer, og hvorfor ? 

Jeg kan godt se at det er en rigtig god fordel med miljøet, og øknominen. Men det er ikke lige det jeg tænker på her, jeg tænker mere på barnet, fx rød numse, bliver de hæmmet ved stofblerne, er de svære at sætte på? trænger det ikke igennem og sådan noget 

På forhånd mange tak  

jeg brugte stofbleer til min ældeste og elskede det. hun havde aldrig rød numse efter jeg begyndte at bruge det. hun lugtede heller ikke. og føl indenvendig i en stof og i en papir og tænk: hvilken en ville jeg selv bruge? det er nemt.

at jeg så nu er på papir er noget skidt. men det er af personlig årsager. jeg savner det allerede.

Anmeld

28. december 2010

motterhea

28. december 2010

Diana2013

BinaMor skriver:

jeg brugte stofbleer til min ældeste og elskede det. hun havde aldrig rød numse efter jeg begyndte at bruge det. hun lugtede heller ikke. og føl indenvendig i en stof og i en papir og tænk: hvilken en ville jeg selv bruge? det er nemt.

at jeg så nu er på papir er noget skidt. men det er af personlig årsager. jeg savner det allerede.

taaak for svar :d 

Anmeld

28. december 2010

Diana2013

DianaBaastrup skriver:

taaak for svar :d 

jeg har også hørt at de bliver ble fri i en tidligere alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.