Hvad gør i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Mellepige

for at forkæle jer selv? Føle jer mere lækrer?

Føler mig så usund  Har bumse udbrud på hagen - eller hele ansigtet, men værst på hagen. Det er stået på et stykke tid efter p-pillerne blev smidt. + føler mig lidt ekstra tyk her efter jul

igår lagde mig og kæresten ansigt-masker på hinanden, men syns ikke rigtig den gjorde noget godt. Og har bestildt tid til en voks i jan til voks, en brazil og armhulerne, for 1. gang!

Men tænker måske på nogle lidt biliger metoder. Feks istedet for at gå til frisør og få en dyr kur - kender i så nogle gode prudukter, både til hud, hår og hvad ved jeg? (jeg har krøller)

Har brug for nogle SKØNHEDSTIPS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

MissGeoh

1m1i1a skriver:

Føler mig så usund  Har bumse udbrud på hagen - eller hele ansigtet, men værst på hagen. Det er stået på et stykke tid efter p-pillerne blev smidt. + føler mig lidt ekstra tyk her efter jul

igår lagde mig og kæresten ansigt-masker på hinanden, men syns ikke rigtig den gjorde noget godt. Og har bestildt tid til en voks i jan til voks, en brazil og armhulerne, for 1. gang!

Men tænker måske på nogle lidt biliger metoder. Feks istedet for at gå til frisør og få en dyr kur - kender i så nogle gode prudukter, både til hud, hår og hvad ved jeg? (jeg har krøller)

Få lavet negle. Få ordnet bryn. Køb et lækkert sæt tøj/undertøj.

Det gør jeg for mig selv når jeg føler der skal lidt selv forkælelse ind over..

Anmeld

28. december 2010

Mellepige

MissGeoh skriver:

Få lavet negle. Få ordnet bryn. Køb et lækkert sæt tøj/undertøj.

Det gør jeg for mig selv når jeg føler der skal lidt selv forkælelse ind over..

Nyt undertøj har jeg lige købt, et lækkert sæt! Og bryn  SKAL ordnes inden nytår  - det får jeg gjord hver 2. mdr ca.

Mine negle og neglebånd kunne egentlig godt trænge til en tur.

tak for tips.

Anmeld

28. december 2010

Trine89

1m1i1a skriver:

Matas har en rigtig god hudpleje serie.. hvor man kan få en skubbe maske, rensemaske og fugtmaske osv.. 
Dem bruger jeg gerne når jeg skal forkæle min hud

ellers så bruger jeg hårmaske fra swartzkopf.. de har sikkert også noget der passer til Krøller  

Ellers (inden alt det der) tager jeg et LAAANGT bad hvor jeg giver mig god tid til at vaske hår og alt muligt. og bruger en god bodyscrup 0g når man så har de forskellige masker på (en ad gangen selvfølgelig.) tager jeg også lige et fodbad med noget fodbadesalt (eller hva man kalder det) og derefter sørger jeg får at få filet den hårde hud af og så smører jeg dem ind en en god cream til fødderne (der kan man også få noget i matas)

hmm tror vist at det var det..

skal det gøre ekstra hyggeligt kan man gøre det sammen med en veninde og så lige tage en drink mens man sidder der og plejer sig selv..

Håber det er noget som kan bruges

Anmeld

28. december 2010

MissGeoh

1m1i1a skriver:

Nyt undertøj har jeg lige købt, et lækkert sæt! Og bryn  SKAL ordnes inden nytår  - det får jeg gjord hver 2. mdr ca.

Mine negle og neglebånd kunne egentlig godt trænge til en tur.

tak for tips.

Det var så lidt.  

Anmeld

28. december 2010

Mellepige

Trine89 skriver:

Matas har en rigtig god hudpleje serie.. hvor man kan få en skubbe maske, rensemaske og fugtmaske osv.. 
Dem bruger jeg gerne når jeg skal forkæle min hud

ellers så bruger jeg hårmaske fra swartzkopf.. de har sikkert også noget der passer til Krøller  

Ellers (inden alt det der) tager jeg et LAAANGT bad hvor jeg giver mig god tid til at vaske hår og alt muligt. og bruger en god bodyscrup 0g når man så har de forskellige masker på (en ad gangen selvfølgelig.) tager jeg også lige et fodbad med noget fodbadesalt (eller hva man kalder det) og derefter sørger jeg får at få filet den hårde hud af og så smører jeg dem ind en en god cream til fødderne (der kan man også få noget i matas)

hmm tror vist at det var det..

skal det gøre ekstra hyggeligt kan man gøre det sammen med en veninde og så lige tage en drink mens man sidder der og plejer sig selv..

Håber det er noget som kan bruges

Det er helt sikkert nogle ideer jeg kan bruge! Tak for det

Anmeld

28. december 2010

Trine89

1m1i1a skriver:

Det er helt sikkert nogle ideer jeg kan bruge! Tak for det

Det var lidt da  

men skal jo forkæle sig selv nogen gange 

Anmeld

28. december 2010

Mellepige

Trine89 skriver:

Det var lidt da  

men skal jo forkæle sig selv nogen gange 

Ja, det syns jeg bestemt også!  Det er skønt at gøre noget for sig selv..

Anmeld

28. december 2010

TbCp

1 times træning ca hver 2. dag! Det er min selvforkælelse og har været det den sidste måned.
Det er fantastisk og jeg føler mig som et helt nyt menneske bagefter

Anmeld

28. december 2010

Mellepige

TbCp skriver:

1 times træning ca hver 2. dag! Det er min selvforkælelse og har været det den sidste måned.
Det er fantastisk og jeg føler mig som et helt nyt menneske bagefter

Hvad gør du i den time du træner?

Jeg vil også rigtig gerne, men det er for svært for mig at ta sted alene. Jeg tror jeg skal ha en partner der river mig af sted, og at jeg måske også føler mig mere forpligtet til at ta afsted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.