Besøg af Bambi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. december 2010

oo

SE!

hvem vi fik besøg af igår:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

SiLiMiMa

Tjuhl skriver:

SE!

hvem vi fik besøg af igår:

den er sød

elsker sådan noget!!

heise

Anmeld

28. december 2010

oo

Heise skriver:

den er sød

elsker sådan noget!!

heise

ja, oss mig! sidste efterår havde vi en morbambi og hendes to kid til at bo i haven. Der var jægere i hele skoven, men de må ikke skyde ind på vores grund, så her gik den lille familie rundt og hyggede sig hos os mens vi allesammen grinede jægerne op i ansigtet

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Selvfølgelig er der gode penge i at sælge sådan noget kød. Men synes virkeligt også det er synd at skyde dem. De er såååå søde!

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

Ihhh hvor hyggeligt

Anmeld

28. december 2010

Zafir

Vi har en hel bambi familie der bor på vores grund + at vi har harer. Det er mega hyggeligt.

De er nu søde...

Anmeld

28. december 2010

DK

281210 skriver:

Selvfølgelig er der gode penge i at sælge sådan noget kød. Men synes virkeligt også det er synd at skyde dem. De er såååå søde!

Jeg tror de færreste sælger kødet, de spiser det nok selv! Og det smager jo også skønt!! Plus man ved at dyrene har haft det dejligt mens de er "vokset op".

Anmeld

28. december 2010

SiLiMiMa

Tjuhl skriver:

ja, oss mig! sidste efterår havde vi en morbambi og hendes to kid til at bo i haven. Der var jægere i hele skoven, men de må ikke skyde ind på vores grund, så her gik den lille familie rundt og hyggede sig hos os mens vi allesammen grinede jægerne op i ansigtet

øv, hader jægere!.....

Anmeld

28. december 2010

oo

DK skriver:

Jeg tror de færreste sælger kødet, de spiser det nok selv! Og det smager jo også skønt!! Plus man ved at dyrene har haft det dejligt mens de er "vokset op".

ja, de spiser det sikkert selv - altså godsejerne! det koster kassen for jægerne at skyde det, og så får de ikke engang kødet, det tilhører godset

Anmeld

28. december 2010

oo

Zafir skriver:

Vi har en hel bambi familie der bor på vores grund + at vi har harer. Det er mega hyggeligt.

De er nu søde...

jaaaaa! det er vildt hyggeligt! for to år siden kom der en kanin/hare forbi og boede her i en måneds tid om sommeren. det var vildt hyggeligt. så sov den under rhodondendronen og om dagen slikkede den sol sammen med August på græsplænen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.