At den står på operationen..
Vi har lige afleveret Mikkel hos min mor, som skal aflevere ham i dagpleje i morgen tidlig, da vi skal hjemmefra ved 5.30 tiden for at være i Aalborg til tiden. Og jeg savner ham allerede..:(
Huset er "vasket ned" her er ingen vasketøj, ingen støv rundt omkring og der er bagt kage, brød og boller.. Vi har også lavet aftensmad til et par dage og kommet i fryseren så det bare er at tage det op og varme det.. Taksen er pakket, (så godt som den nu kan inden vi køre - mangler toriletsager) og alligevel synes jeg at jeg glemmer noget..: Min psyke...
Chok hvor er jeg ved at være nervøs, selv om lægen har gjort det 1000 gange, så har jeg aldrig prøvet det jo..
Det køre bare rundt i hovedet på mig lige nu, jeg kan ikke rigtig forlig mig med at det allerede er i morgen, (det er kun en god ting at mit forløb har været så hurtigt;)) men min psyke har ikke rigtig kunne følge med, så nu strømmer alle tankerne rundt i hovedet på mig, kan slet ikke få dem til at stoppe igen..
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, jeg vil vel bare have min forvirring ned på skrift.. Utroligt nok så hjælper det..
Jeg skal nok give en tilbagemelding af hvordag det er gået når jeg engang kommer hjem igen (hvilket jeg forhåbelig gør mandag eftermiddag igen)
Knus fra Camilla.
Anmeld