Så er det i morgen (mandag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. september 2008

MorCamilla

At den står på operationen..
Vi har lige afleveret Mikkel hos min mor, som skal aflevere ham i dagpleje i morgen tidlig, da vi skal hjemmefra ved 5.30 tiden for at være i Aalborg til tiden. Og jeg savner ham allerede..:(

Huset er "vasket ned" her er ingen vasketøj, ingen støv rundt omkring og der er bagt kage, brød og boller.. Vi har også lavet aftensmad til et par dage og kommet i fryseren så det bare er at tage det op og varme det.. Taksen er pakket, (så godt som den nu kan inden vi køre - mangler toriletsager) og alligevel synes jeg at jeg glemmer noget..: Min psyke...

Chok hvor er jeg ved at være nervøs, selv om lægen har gjort det 1000 gange, så har jeg aldrig prøvet det jo..
Det køre bare rundt i hovedet på mig lige nu, jeg kan ikke rigtig forlig mig med at det allerede er i morgen, (det er kun en god ting at mit forløb har været så hurtigt;)) men min psyke har ikke rigtig kunne følge med, så nu strømmer alle tankerne rundt i hovedet på mig, kan slet ikke få dem til at stoppe igen..

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, jeg vil vel bare have min forvirring ned på skrift.. Utroligt nok så hjælper det..

Jeg skal nok give en tilbagemelding af hvordag det er gået når jeg engang kommer hjem igen (hvilket jeg forhåbelig gør mandag eftermiddag igen)

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2008

Bastian

Kære Camilla
Jeg vil bare ønske dig al mulig held og lykke i morgen. Selvfølgelig er du nervøs, men som du selv skriver, har lægerne godt styr på tingene. Jeg vil sende dig en masse varme tanker i morgen og glæder mig til at høre om en veloverstået operation.

KH Lise

Anmeld

7. september 2008

heaven

hey du

held og lykke med det i morgen, det skal nok gå... Jeg vil krydse for dig, og sende dig en masse gode og positive tanker;)

Kan selvfølgelig godt forstå du er nervøs, men det skal nok gå og fagkundskaben skal nok gøre det godt.... Det bliver dejligt at få det overstået....

Mange knuz Jannie

Anmeld

7. september 2008

twinboys

Kære Camilla

Du vil være i mine tanker imorgen og sender dig alt mulig held & lykke... Det hele skal nok gå godt... Vi xxxxxx fingre for dig....

Forstår godt at du er nervøs, det ville vi andre også være og helt naturligt at dine tanker flyver rundt i hovedet på dig. Men det eneste jeg kan råde dig til nu, er at gå i seng og få slappet af og få sovet... Nok svært at falde i søvn, men sover du først ja så går tiden også hurtigere...

Pøj pøj med imorgen...

Tanker til dig fra mig...

Majbritt(H)

Anmeld

7. september 2008

miver

Hej Camilla Vil osse ønske dig alt muligt held og lykke med i morgen og det skal nok gå (det er så let at sige og jeg forståe dig godt ), heldigvis blev det på det sygehus du ønskede (håber det gør dig lidt mere tryg ;) Masser af knus og tanker til dig glæder mig til at høre alt er vel hos jer ' Knus Mie

Anmeld

7. september 2008

smokie

Hej Camilla....

Ville også bare lige ønske dig held og lykke med imorgen og ved det nok skal gå det at du er nervøs er meget normalt det ville jeg også være men dejligt at det er gået så stærkt for dig endnu engang held og lykke glæder mig til at hører fra dig igen når du kommer hjem.....

Mange kæmpe store (H) (H) Nadia(L)

Anmeld

7. september 2008

Honningblomst

Åh, din stakkel...kan sagtens sætte mig ind i at der må være så meget der kører rundt indeni.
Vil tænke på dig hele dagen i morgen....og om et døgn, så er alt overstået og du putter hjemme i din seng igen.
Kæmpe stort kram fra mig til dig og de aller bedste tanker...
(H)(H)(H)(H)(H)(H)
Eva

Anmeld

7. september 2008

Fam. Madsen

hey

jeg ønsker dig alt held og lykke imorgen....

mine tanker vil være ved dig hele dagen imorgen..

glæder mig til og høre fra dig igen...:D

mange tanker og kram her fra (H)(H)(H)

Anmeld

7. september 2008

sbs78

Kære Camilla

Jeg vil i morgen tænke på dig hele dagen, og sende dig masser af opsitive tanker.

De varmeste knuser Sidsel

Anmeld

8. september 2008

Lise

Kære Camilla,

Du er vist på vej nu... håber at det går rigtig fint, og at det bliver ved det. Selvom jeg vist ikke har svaret dine indlæg om brystkræft tidligere har du været meget i mine tanker. Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med idag...

Positive tanker herfra! :)

Lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.