Vistaprint. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.015 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Noneother

Jeg har lige en minusanbefaling af vistaprint.
-Udover deres usædvanlige dyre porto.

Jeg har lige modtaget en kalender 0g 2 posters fra vistaprint.

I kalenderen er mange af billederne blevet usædvanligt mørke. --) Jeg har bestilt en kalender fra sumopix med de samme billeder (til momse) og de blev fine, så det er altså IKKE mine billeder der er noget galt med.

Så var der de posters der. Den ene ser sådan set ok. ud. men den anden har hvad der ligner rester fra et serienummer af en art trykt lige midt i panden på min søn. Hvad H******* ligner det?
Sig mig, tjekker de overhovedet deres produkter, før de bli´r afsendt?!

-og deres kundeservice. Ja tak. forbindelsen skratter så man dårligt kan høre, det utroligt dårlige engelsk der bli´r snakket i den anden ende.

Tror da vidst nok lige det er det værste køb jeg har foretaget i 2010!

Til skræk og advarsel.  for alle der evt. kunne finde på at benytte vistaprint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Ryberg

http://www.trustpilot.dk/review/www.vistaprint.dk

Der er mange andre der er enige med dig ..

Det er bare et RØV firma

Anmeld

28. december 2010

Noneother

KittyGirl skriver:

http://www.trustpilot.dk/review/www.vistaprint.dk

Der er mange andre der er enige med dig ..

Det er bare et RØV firma

Woah!  Det anede jeg ikke. Jeg er ellers altid omhyggelig med hvor jeg handler.

Anmeld

28. december 2010

Brams

Noneother skriver:

I kalenderen er mange af billederne blevet usædvanligt mørke. --) Jeg har bestilt en kalender fra sumopix med de samme billeder (til momse) og de blev fine, så det er altså IKKE mine billeder der er noget galt med.

Så var der de posters der. Den ene ser sådan set ok. ud. men den anden har hvad der ligner rester fra et serienummer af en art trykt lige midt i panden på min søn. Hvad H******* ligner det?

-og deres kundeservice. Ja tak. forbindelsen skratter så man dårligt kan høre, det utroligt dårlige engelsk der bli´r snakket i den anden ende.

Nej hvor er det nogen gange lidt sjovt.

Jeg har for første gang nogensinde bestilt noget hos Vistaprint her i november og fået både kalendere og julekort som bare har været SÅ fine. Havde egentlig sat mig for at jeg ville bestille en fotobog hos dem også (hvis de har det), men jeg må da vist hellere læse lidt på det link der er her i strengen og se hvad andre siger....

Anmeld

28. december 2010

Ryberg

www.trustpilot.dk er en eminent god side... nogen ting skal man tage med et gran salt, for nogle mennesker er altså lidt hys... hvor man tænker "aj slap nu af - firmaer kan lave små fejl" ...

Men i bund og grund er det en god side at bruge når man handler på nettet !

Anmeld

28. december 2010

Noneother

Brams skriver:

Nej hvor er det nogen gange lidt sjovt.

Jeg har for første gang nogensinde bestilt noget hos Vistaprint her i november og fået både kalendere og julekort som bare har været SÅ fine. Havde egentlig sat mig for at jeg ville bestille en fotobog hos dem også (hvis de har det), men jeg må da vist hellere læse lidt på det link der er her i strengen og se hvad andre siger....

Jeg synes i hvert fald at der står nogle ret så skumle ting på den side der. Hold da helt op...

Havde aldrig handlet der, hvis jeg havde set det først.

Anmeld

29. december 2010

Brams

Noneother skriver:

Jeg synes i hvert fald at der står nogle ret så skumle ting på den side der. Hold da helt op...

Havde aldrig handlet der, hvis jeg havde set det først.

Nej lige præcis

Anmeld

30. december 2010

Mulse-mor

Noneother skriver:

Det var da ærgerligt. Jeg har selv handlet på vistaprint mange gange og har været rigtig glad for deres billige produkter.

Den dyre porto skyldes at firmaet ligger i Holland.

Men til foto bøger og lign kan jeg også anbefale photogo.dk (det hed tidligere click4foto.dk)

Kram

Anmeld

30. december 2010

mor_sabina

Øv hvor surt

Men vil lige tilføje at jeg bestilte 8 kalendre til bedsteforældrene her til jul og de er blevet super gode!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.