Hårfarvning - grøn salon ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.164 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. december 2010

CamillaSoefelt

Hej piger..

Har lige et spørgsmål, jeg har nu siden jeg blev gravid ikke farvet hår.. Og nu ammer jeg min søn som snart fylder 6mdr..

Jeg har så fundet en af de her certificerede grønne saloner med hårfarve uden alt det der giftige i...

Er der nogen af Jer der har farvet hår mens i stadig ammede??

Eller nogen som har erfaring med de der grønne saloner?

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Louisesam

Ja, jeg farvede faktisk mit hår mens jeg var gravid et par gange... hos en økologisk frisør i Bredgade i København. Og har siden da (mens jeg ammede - min søn er nu godt 3 mdr. og på mme) fået farvet mit hår 2-3 gange ved en veninde med almindelig hårfarve/afblegning. Der er umiddelbart ikke sket noget - men det er jo sådan set et sats hver gang!

Min erfaring med den økologiske frisør er, at farven lugtede mildere og ikke skulle være så skrap ved håret. Dog har jeg aldrig oplevet noget med almindelige hårfarver førhen, så det er svært at sige...! Jeg blev afbleget med naturfarver, og det tog ret mange gange (og ret mange penge) før jeg kunne se noget videre resultat og før det lignede noget á la det, jeg havde ønsket mig. Det var også derfor jeg gik tilbage til almindelig farve (samt fordi min veninde gør det meget billigere).

Anmeld

29. december 2010

CamillaSoefelt

ingen andre

Anmeld

29. december 2010

sarahb

jeg farvede bunden/udgroningen hver måned på en grøn salon da jeg var gravid med min første... det var hårfarve der kunne spises da der slet ikk var giftige og skrappe midler i...

Anmeld

29. december 2010

Sabsy

CamillaSoefelt skriver:

Hej piger..

Har lige et spørgsmål, jeg har nu siden jeg blev gravid ikke farvet hår.. Og nu ammer jeg min søn som snart fylder 6mdr..

Jeg har så fundet en af de her certificerede grønne saloner med hårfarve uden alt det der giftige i...

Er der nogen af Jer der har farvet hår mens i stadig ammede??

Eller nogen som har erfaring med de der grønne saloner?

Kom frisk

Hey wonderful woman Hvordan har Benjamin det?? - jeg fik farvet mit hår med henna tror je nok det hed, ihvertfald naturfarve - ganske tilfreds.. - men tror ikke det er det du spørg om.. Men jeg farvede mit på "lovlig" måde Kisses and hugs

Anmeld

29. december 2010

CamillaSoefelt

sarahb skriver:

jeg farvede bunden/udgroningen hver måned på en grøn salon da jeg var gravid med min første... det var hårfarve der kunne spises da der slet ikk var giftige og skrappe midler i...

Hvornår var det?

Det fordi jeg har tid idag kl 12.45 og ener ik om jeg skal afbestille eller hvad jeg gør?

Anmeld

29. december 2010

CamillaSoefelt

DET HER SKRIVER DE DERINDE!! SÅ KAN MAN VEL STOLE PÅ DET NÅR DE HAR FÅET PRIS ER CERTIFICERET OG MILJØ KONTROLLEN JÆVNLIGT KOMMER? ELLER HVAD??

Konceptet

Efter at have været i frisørfaget i 20 år, og arbejdet med de kemiske produkter det medfølger, sagde Betina Tofteng stop efter en del helbredsmæssige gener og valgte at gå en helt anden vej.

Det blev til den første grønne frisør salon i Ishøj, der fik navnet Salon Care, der slog dørene op for første gang den 9. april i 2008.

I december 2008 vandt Betina Tofteng Ishøj kommunes miljøpris, for etablering af grøn salon.

Salon Care er en udelukkende grøn frisør og har sat stor fokus på de naturlige, ikke allergi-/kræftfremkaldene og homonforstyrrende stoffer.

Hårfarverne som Salon Care benytter er godkendt af miljø kontrollen, som værende fri for miljø og sundhedsskadelige stoffer.

Samtidig har Salon Care også sat stor fokus på miljø, og bruger kun miljørigtige rengøringsmidler.

Anmeld

29. december 2010

CamillaSoefelt

SabrinaJuulOlsen skriver:

Hey wonderful woman Hvordan har Benjamin det?? - jeg fik farvet mit hår med henna tror je nok det hed, ihvertfald naturfarve - ganske tilfreds.. - men tror ikke det er det du spørg om.. Men jeg farvede mit på "lovlig" måde Kisses and hugs

Hey smukke..

Jo tak han har det sååå godt. Og hvordan med din skønne Benji..?

Oki, mens du ammede eller??

Anmeld

29. december 2010

sarahb

CamillaSoefelt skriver:

Hvornår var det?

Det fordi jeg har tid idag kl 12.45 og ener ik om jeg skal afbestille eller hvad jeg gør?

det er på istedgade, http://www.dsogco.dk/Haarfarve.html

de er i hvertilfælde grønne

Anmeld

29. december 2010

CamillaSoefelt

sarahb skriver:

det er på istedgade, http://www.dsogco.dk/Haarfarve.html

de er i hvertilfælde grønne

Men den har ikke det der 'grøn salon' certifikat mærke som feks www.saloncare.dk har? Fuck det er en jungel..;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.