Søger gulvtæppe/puslespil.Nogen der vil sælge deres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Bare mig..

PernilleB skriver:

alt er girtigt i den rette mængde...

Men hvis barnet spiser en brik er det nok ikk godt... meeeeeen, det kan de nu ikke...

Dårlig mor eller ej, jeg tager chancen...

Nu skal man altså også slappe lidt af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

PernilleB

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg piller alligevel alle de der helt små figurer ud, så det går nok Kan du evt sende mig et billed af det samlet?

ja øhhh. jeg har delt den i to.. 6 brikker er hos mine forældre så hun osse har en der... hun elsker dem bare... men jeg har 12 brikker her... smider et billede lige om lidt i en pb...

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

PernilleB skriver:

ja øhhh. jeg har delt den i to.. 6 brikker er hos mine forældre så hun osse har en der... hun elsker dem bare... men jeg har 12 brikker her... smider et billede lige om lidt i en pb...

Jeg havde ikke set de var på bud i babysam, så jeg må nok hellere lukke den her tråd.. Eller sige, at jeg var alt for hurtigt ude.. Sorry..

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

~~M.Nielsen~~ skriver:

jeg er helt enig på det punkt... det ender jo med vi ikk kan give børnene noget som helst... og gider ikk en rodulf stainer samlig her hjemme.

jeg tager osse de der ting med en gran salt...

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

~~M.Nielsen~~ skriver:

og jeg sys ikk du er en dårlig mor...!!!

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg havde ikke set de var på bud i babysam, så jeg må nok hellere lukke den her tråd.. Eller sige, at jeg var alt for hurtigt ude.. Sorry..

oki så...

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

PernilleB skriver:

jeg er helt enig på det punkt... det ender jo med vi ikk kan give børnene noget som helst... og gider ikk en rodulf stainer samlig her hjemme.

jeg tager osse de der ting med en gran salt...

Ja, der bliver godt nok kørt helt sindssygt meget op hver gang de har en mistanke.. De ved jo ingenting, og helt ærligt, børn har brugt den i årevis.. Ja, jeg synes snart det er for meget!

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

PernilleB skriver:

og jeg sys ikk du er en dårlig mor...!!!

Tak, og i lige måde.. - Når nu du også er så "uforskammet" at bruge sådan nogen brikker (Det er jo selvf. en joke )

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, der bliver godt nok kørt helt sindssygt meget op hver gang de har en mistanke.. De ved jo ingenting, og helt ærligt, børn har brugt den i årevis.. Ja, jeg synes snart det er for meget!

ja det er jo det...

håber du finder noget du kan bruge... var lige inde og kigge på dem... de er kun ensfarvet, men billge nok..!!

Anmeld

28. december 2010

Bare mig..

PernilleB skriver:

ja det er jo det...

håber du finder noget du kan bruge... var lige inde og kigge på dem... de er kun ensfarvet, men billge nok..!!

Ja, de er lidt kedelige, tror lige jeg skal se dem rigtigt, inden jeg køber dem Så jeg vender lige tilbage, hvis jeg allivegel gerne vil have dine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.