Surpriseparty - skal holde veninde beskæftiget i ca 6 timer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. september 2008

Kloster

Jeg er så heldig at jeg skaltil min venindes surpriseparty en lørdag aften. Manden arrangere det hele. Han vil så gerne holde det hjemme, så jeg tilbød at tage veninden med ud af huset den dag. Men hvor skal jeg da tage hen(?)
Hun er meget impulsstyret og jeg kan først spørge hende om hun vil noget dagen før. Så det er næsten somom jeg kun har denne ene chance.

Kom med jeres ideer...

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2008

Anne

hvorfor kan du først spørge hende dagen inden?
I kan gå i biffen, på shopping, blive forkælet hos en massør, uha der er mange dejlige muligheder :)

Anmeld

7. september 2008

moniquesmor

hvad tid skal det holdes..?

Anmeld

7. september 2008

Kloster

Anne skriver:

hvorfor kan du først spørge hende dagen inden?
I kan gå i biffen, på shopping, blive forkælet hos en massør, uha der er mange dejlige muligheder :)

Hej Anne.
Min veninde er meget impuls og kan ikke tage stilling til noget som helst hvis der går flere dage inden.

I biffen Kan vi ikke tage, da det er kl ca 12-18 jeg skal holde hende væk. Her i det nordlige går der kun film i biffen om aftenen.

Shopping gider kun ikke bruge 6 timer på.Hun er typen, der kører i Bilka, styrter rundt efter de ting, hun skal have og en ½ time efter sidder hun i bilen igen.

Forkælet ved massør kan hun vist ikke ligge stille til.

Men ellers tak for foreslagene:)

(H)
Kloster

Anmeld

7. september 2008

Kloster

moniquesmor skriver:

Festen skal holdes en lørdag til aften. Nok kl ca 18.30.

(H)
Kloster

Anmeld

7. september 2008

Fam. Madsen

Kloster skriver:

moniquesmor skriver:

Festen skal holdes en lørdag til aften. Nok kl ca 18.30.

(H)
Kloster

hvad med og tage ud og køre gokart det lyder som om det er noget for hende...:D

og det kan man da i hverfald bruge 3 timer på også tag en gokart bane hvor i skal bruge noget tid på at køre til så går tiden også med det, også kan i jo lige holde en pause hvor i holder ind og får lidt at spise, så skal du nok få holdt hende væk:D

Anmeld

7. september 2008

Mette+Mathias

Kan du ikke lokke hende med i Ikea, under påskud af at du skal se efter et eller andet bestemt,- køb evt. rigeligt ind af servietter nu du er der *gg*

Der er ihvertfald en lang køretur hver vej, og så 1-2 timer dernede, og vupti, er den eftermiddag gået.

:o) mette

Anmeld

7. september 2008

Mathilde

Hej Kloster:)

Hvad med at tage hende en tur med på café kl 12, så går der lidt tid med at spise. Og derefter måske tage hende med et sted hen hvor i skal bruge lang tid på at køre, som der også er én der foreslår... Hvad med noget sport, spille badminton, gå i motionscenter, tage i svømmehal eller lignende... Ved ikke om det er noget for din veninde, men det var lige lidt ideer herfra:)

(H)

Anmeld

7. september 2008

Pia

HEj Kloster..

Spørg om hun ikke vil med en tur til Ikea ( som der også var en anden der skrev) det var nemlig også min første tanke..

Eller spørg om hun ikke vil med en tur til stranden og gå en tur og få noget frokost.
Sig som påskud at du lige trænger til en dag væk fra unger om mand og bare har brug for ren tøsesnak..

Hvis i kan lide og svømme kan i køre en tur til slettestran og tage i badeland der oppe.
De har en super lækker badeland for voksne.. Det er så skønt.
Du kan se det på deres hjemmeside..

Håber du finder på noget ..

(H) Pia.

Anmeld

7. september 2008

twinboys

Jeg ville være med på den med ikea og sige du har brug for en god venindesnak og gerne vil lidt væk fra mand og børn da du savner en god veninde at være sammen med uden mænd og børn...

Eller spørg hende, når du siger du har brug for at være bare jer to alene, hvad hun evt. har lyst til... Og så kan det være det hele glider af sig selv...

Inviter hende på en dejlig veninde frokost hjemme hos dig, nyd maden og vinen... Tag en tur ud at køre, men så husk ikke at drikke for mere end et glas vin, og sig du har noget du skal vise hende... ja en lille overraskelse... Køb en lækker isvaffel til hende eller tag på cafe og nyd en kop cacao...

Kør på standen og gå en tur...

Tag på cafe i en anden by for at få tiden til at gå lidt hurtigere og måske skal du også lige ind på tanken...

Glæder mig til at høre hvad du har fundet på...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.