Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg overvejer at anskaffe mig sådan et wipe cover til vådservietter, men jeg har aldrig set et IRL/i brug. Så hvordan fungerer det? Altså er det bare en pæn holder til HELE vådserviet-pakken, eller tager man nogle vådservietter ud af den originale pakke og kommer deri?
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DK skriver: Hej Jeg overvejer at anskaffe mig sådan et wipe cover til vådservietter, men jeg har aldrig set et IRL/i brug. Så hvordan fungerer det? Altså er det bare en pæn holder til HELE vådserviet-pakken, eller tager man nogle vådservietter ud af den originale pakke og kommer deri? Knus
Jeg tror du kan få dem i føtex, hvor det ligger en pakke med vådservietter i.
Min veninde har dog en hvor man putter nogle fra pakken i..
jeg har en af hver... altså en til hele pakken og så en til ca 15 stk, den er super at have med i pusletasken.
Jeg er på udkig efter en "lille" model, altså en som man kan have med i pusletasken, og ikke den store plastisk-bøtte!
Dem af jer der har en af de små, er det praktisk nok? Altså tørrer de ud og kan der være nok servietter i til at man ikke løber tør på en "tur i byen", og holder den dem fugtige nok?
Det er fordi jeg jo har fået über lækker taske af kæresten som jeg seriøst overvejer også at bruge til pusletaske. Men så vil jeg ikke have en kæmpe pakke med vådservietter med, og funderer derfor over om måske sådan en lille wipe-boks-tingest kunne være en god ide!
DK skriver: Jeg er på udkig efter en "lille" model, altså en som man kan have med i pusletasken, og ikke den store plastisk-bøtte! Dem af jer der har en af de små, er det praktisk nok? Altså tørrer de ud og kan der være nok servietter i til at man ikke løber tør på en "tur i byen", og holder den dem fugtige nok? Det er fordi jeg jo har fået über lækker taske af kæresten som jeg seriøst overvejer også at bruge til pusletaske. Men så vil jeg ikke have en kæmpe pakke med vådservietter med, og funderer derfor over om måske sådan en lille wipe-boks-tingest kunne være en god ide!
jeg syns godt de kan holde til en hel tur i byen
De kan godt blive tørre men så skal de ligge deri lidt længe syns jeg.
Jeg har været meget glad for at bruge min
Du kan da bare købe små pakker vådservietter, dem kan du købe mange steder.
Min svigermor har nogen ude på badeværelset i en vådserviet holder som er købt i Spar eller Lidl, og der kan sagtens ligge en hel vådserviet pakke i den er rigtig god og sørger for at de forbliver våde og ikke tørre ud på 5min... den er lavet så der ligger en holder ovenpå, også i selvekassen ligger vådservietterne, og holderen ovenpå har det hul man kan føre vådservietten igennem.... Har selv overvejet at indvistere i en de skide smarte
Ved ikke om man kan købe den hun bruger i den følgende video i danmark, men mon ikke. Det ser ud som om det ikke er til en hel pakke.
http://www.youtube.com/watch?v=3EbMXeTNpws
eller
http://www.youtube.com/watch?v=nWv7tR-yqmI&feature=related
De er næsten ens, den ene bruger bare noget "padding", noget stof inde under stoffet, for at boksen bliver lidt blødere.
Ved ikke om du kan/gider lave sådan noget, men ellers kan du købe dem billigt på ebay, søg efter Baby wipes cases.
de har dem i SPAR...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128