Forældreaften/Ammetema Horsens Sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Janni.

Hej piger..

Jeg vil høre om der er nogen her inde der skal til forældreaften d. 3. Januar 2011 eller til Ammetema d. 10. Januar på Horsens Sygehus. 

Vi er blevet anbefalet det af vores jordmoder, kunne være sjovt hvis der var andre her fra baby som også regner med at skulle med. 

Lidt mere om arrangementet kan ses her:

http://www.regionshospitalet-horsens.dk/afdelinger/kvindeafdelingen/graviditet+f%C3%B8dsel+barsel/borgere/ammetema+og+for%C3%A6ldreaften?

Hilsen Buito

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Aprilmor11

Buito skriver:

Hej piger..

Jeg vil høre om der er nogen her inde der skal til forældreaften d. 3. Januar 2011 eller til Ammetema d. 10. Januar på Horsens Sygehus. 

Vi er blevet anbefalet det af vores jordmoder, kunne være sjovt hvis der var andre her fra baby som også regner med at skulle med. 

Lidt mere om arrangementet kan ses her:

http://www.regionshospitalet-horsens.dk/afdelinger/kvindeafdelingen/graviditet+f%C3%B8dsel+barsel/borgere/ammetema+og+for%C3%A6ldreaften?

Hilsen Buito

Åhh, det kunne være rigtig hyggeligt, men det bliver for sent inden jeg kommer hjem og får lagt mig i seng, da jeg skal tidligt op og på arbejde dagen efter

Anmeld

28. december 2010

Janni.

Aprilmor11 skriver:

Åhh, det kunne være rigtig hyggeligt, men det bliver for sent inden jeg kommer hjem og får lagt mig i seng, da jeg skal tidligt op og på arbejde dagen efter

Ej øv da 

Anmeld

29. december 2010

Janni.

Slet ikke andre der skal med? 

Anmeld

29. december 2010

NinaNymannMadsen

jeg var med sidste år. og det er virkelig noget at glæde sig til for det er spændene og det hele.

men skal ikke med da jeg ikke er gravid så. men håber da du får en god oplevelse og får en masse afvide du kan bruge

Anmeld

29. december 2010

Janni.

Astasmor skriver:

jeg var med sidste år. og det er virkelig noget at glæde sig til for det er spændene og det hele.

men skal ikke med da jeg ikke er gravid så. men håber da du får en god oplevelse og får en masse afvide du kan bruge

Uhh tak, nu glæder jeg mig da endnu mere. Vi har valgt de 2 datoer, for så har vi mulighed for at komme med en ekstra gang hvis der dukker nogen spørgsmål op inden jeg skal føde. 

Det er vel ikke helt dumt at tage den dato, tror du? 

Anmeld

29. december 2010

NinaNymannMadsen

Buito skriver:

Uhh tak, nu glæder jeg mig da endnu mere. Vi har valgt de 2 datoer, for så har vi mulighed for at komme med en ekstra gang hvis der dukker nogen spørgsmål op inden jeg skal føde. 

Det er vel ikke helt dumt at tage den dato, tror du? 

nej det tror jeg ikke.

spørgsmål kan man ha nok af hvertfald. og man får meget ud af de aftner der.

og det er også sjovt at se hvor mange der englig er gravide her i horsens når man kommer der op. der var rigtig mange de aftner jeg var kan jeg huske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.