øm i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger,

hvordan føles ligamenssmerte ??

jeg er i dag 7+4 og har indtil nu ikke rigtig mærket noget særlig til min graviditet i mave/underlig regionen - men her til morgen er jeg rigtig øm i underlivet, jeg har ikke smerte som sådan men øm og føler mig hævet og jeg kan næsten ikke holde ud at ha bukser på, specielt når jeg sidder ned i sofaen..

hvad tror i piger, er det noget jeg skal bekymre mig om eller er det "bare" fordi min mave udvider sig i øjeblikket..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

mizz-lillemor06

hey ja det er meget normalt. er lidt mere andre dage . er selv 9+1 og der er sådan nogle dagemen jeg lider så også ekstremmeget af oppustet mave. så jeg har i de sidste 3 uger ikke kunne holde ud og have bukser på. men igen en graviditet er meget forskellige fra person til person.

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hej piger,

hvordan føles ligamenssmerte ??

jeg er i dag 7+4 og har indtil nu ikke rigtig mærket noget særlig til min graviditet i mave/underlig regionen - men her til morgen er jeg rigtig øm i underlivet, jeg har ikke smerte som sådan men øm og føler mig hævet og jeg kan næsten ikke holde ud at ha bukser på, specielt når jeg sidder ned i sofaen..

hvad tror i piger, er det noget jeg skal bekymre mig om eller er det "bare" fordi min mave udvider sig i øjeblikket..

Det lyder helt klart som ligamentsmerter - det er blot en af glæderne ved at være gravid

Anmeld

28. december 2010

camillahej

Hej læste lige det du havde skrevet..

Hvis jeg er gravid så er jeg 7+3 idag, venter på svar fra en blodprøve. Men jeg har altså præsis det samme. Det som om det er varmt inden i maven og rigtig øm... Mine bryster er os ømme er dine os det??

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det lyder helt klart som ligamentsmerter - det er blot en af glæderne ved at være gravid

hvornår startede dit ??

jeg er første gangs gravid så det hele er meget nyt for mig :-)

men er glad for at høre at det er helt normalt :-)

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

camillahej skriver:

Hej læste lige det du havde skrevet..

Hvis jeg er gravid så er jeg 7+3 idag, venter på svar fra en blodprøve. Men jeg har altså præsis det samme. Det som om det er varmt inden i maven og rigtig øm... Mine bryster er os ømme er dine os det??

min mave er ikke varm indeni - men jeg ar også ømme bryster i perioder :-)

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

Anonym skriver:

hvornår startede dit ??

jeg er første gangs gravid så det hele er meget nyt for mig :-)

men er glad for at høre at det er helt normalt :-)

Havde en smule inden jeg vidste, jeg var gravid og det var omkring 7.-8. uge

Anmeld

28. december 2010

Anonym trådstarter

håber i har ret piger, og mit er jo kommet præcis samme tidspunkt som dit boggø :-)

tak for jeres indlæg piger, nu er jeg mere rolig..'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.