Hvad med kaffe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. december 2010

nahoje

Jeg kan ikke finde ud af om man må drikke kaffe eller ej, når man er gravid. Derfor ville jeg lige høre hvad I mener om det?

Jeg kan stadig godt lide kaffe, og derfor synes jeg det er lidt ærgeligt hvis man ikke må drikke lidt indimellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

jannebjerre

Jo det må man godt - man skal bare nøjes med ca.3 kopper kaffe i døgnet...

det er ikk sundt for baby med alt det koffein..

Anmeld

28. december 2010

bøgelund

nahoje skriver:

Jeg kan ikke finde ud af om man må drikke kaffe eller ej, når man er gravid. Derfor ville jeg lige høre hvad I mener om det?

Jeg kan stadig godt lide kaffe, og derfor synes jeg det er lidt ærgeligt hvis man ikke må drikke lidt indimellem

mener de kloge siger max 3 kopper i døgnet

Anmeld

28. december 2010

nahoje

Okay, tak for hjælpen 

Anmeld

28. december 2010

Sasja77

Det må du også godt! Bare du ikke tyller en kande ned om dagen

Jeg spurgte om ALT mellem himmel og jord på Riget da jeg endelig var blevet gravid (med hjælp) og selv fertilitetslægen sagde at man skulle leve som man plejer bedst muligt. Selvfølgelig ville de ALDRIG bifalde at man drak eller røg men hvis man var glad for sin kaffe så skulle man ikke skrotte den, bare sætte forbruget lidt ned. Og så sagde lægen med et glimt i øjet at han bestemt synes at der skulle en flødekage ned i ny og næ 

Tillykke med graviditeten!

Hilsen

Sasja

Anmeld

28. december 2010

nahoje

Ih det er dejligt at høre  Mange tak, og i lige måde! Det er virkelig dejligt, at vide der er en baby på vej.  

Anmeld

28. december 2010

Pige2009

nahoje skriver:

Selvfølgelig må man det blot man begrænser det

Anmeld

28. december 2010

SussieThyssen

Sasja77 skriver:

Det må du også godt! Bare du ikke tyller en kande ned om dagen

Jeg spurgte om ALT mellem himmel og jord på Riget da jeg endelig var blevet gravid (med hjælp) og selv fertilitetslægen sagde at man skulle leve som man plejer bedst muligt. Selvfølgelig ville de ALDRIG bifalde at man drak eller røg men hvis man var glad for sin kaffe så skulle man ikke skrotte den, bare sætte forbruget lidt ned. Og så sagde lægen med et glimt i øjet at han bestemt synes at der skulle en flødekage ned i ny og næ 

Tillykke med graviditeten!

Hilsen

Sasja

LOOOL..den læge kan jeg godt lide..hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.