Nu vil hun ikke have sin......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.008 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

SUT!!!!!

Lige pludselig den anden aften ville hun ikke tage hendes sut da hun skulle sove, nu er det 3 nat uden sut, hun græder ikke når hun skal sove, men hvorfor vil hun pludselig ikke have den? -Hun har aldrig været kæmpe til hænger af den, men har brugt ved søvn eller når hun var trist...troede det var pga tænder men det ser ikk sådan ud...

hva gør jeg- skal hun bare undvære en? -hvad kan jeg give hende som trøst i stedet for?

hun er 10mdr. men født 14 uger for tidligt

knus jeanett mor til oliver og troia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Pige2009

jcmoller skriver:

SUT!!!!!

Lige pludselig den anden aften ville hun ikke tage hendes sut da hun skulle sove, nu er det 3 nat uden sut, hun græder ikke når hun skal sove, men hvorfor vil hun pludselig ikke have den? -Hun har aldrig været kæmpe til hænger af den, men har brugt ved søvn eller når hun var trist...troede det var pga tænder men det ser ikk sådan ud...

hva gør jeg- skal hun bare undvære en? -hvad kan jeg give hende som trøst i stedet for?

Jeg ville klart lade hende undvære den. Laura har en tøjhund, hun er helt vild med og den giver hende trøst, når hun ikke lige har n inden for rækkevidde. Måske skulle I prøve med et sovedyr af en art. Eller en stofble...

Anmeld

28. december 2010

B&J

tror slet ikke hun mangler den når hun ikke vil have den vores søn sagde nej til sut dagen efter han fik den og han vil ikke have den vi har prøvet mange gange men nej..

Anmeld

28. december 2010

mortilflere

Mine de store har aldrig fået tilbudt en sut , de har fået en favn at være i som de 2 andre sutte børn

benjamin fik den kun fordi han var en sugemalle , han kom lige op og ligge på mig og så lavede han et suge mærke på mit bryst og der sad han sg et døgn indtil faren blev sendt i byen efter en sut

Alberte skreg 20 timer i døgnet de første 6 mdr så hun fik en tvunget i sig LOL

Anmeld

28. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Tak for svarerne...tror jeg prøver med en tøjbamse....har nemlig slet ikke lyst til at give hende den igen....

Anmeld

28. december 2010

eElak

Hvis du har chancen for at slippe af med den så udnyt det!! 

Du kan nok høre at jeg ville gøre det samme hvis jeg kunne... Min knægt er MEGET sutteglad... så tror jeg får noget af en udfordring om 1 års tid... 

han er også meget glad for sin nusseklud... Men sjovt nok bliver den forbundet med en sut, for hvis han skal slappe af, og han får sin nusseklud, siger han troligt "suuuuuuuuuut". 

Så ved man godt hvad klokken er slået... 

Anmeld

28. december 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

jcmoller skriver:

SUT!!!!!

mange børn bruger ikke sut.. min søn som snart bliver et år har aldrig gidet sut/sutteflaske eller sutteklud eller andet.. og han klare sige helt fint.. han elsker aå at blive nusset.. men se sådan på det du skal ikke vende bebse af med sutten

Anmeld

28. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

KatjaRenee skriver:

mange børn bruger ikke sut.. min søn som snart bliver et år har aldrig gidet sut/sutteflaske eller sutteklud eller andet.. og han klare sige helt fint.. han elsker aå at blive nusset.. men se sådan på det du skal ikke vende bebse af med sutten

ja det kan du selvfølgelig have ret i:O)

Anmeld

28. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

KaLee skriver:

Hvis du har chancen for at slippe af med den så udnyt det!! 

Du kan nok høre at jeg ville gøre det samme hvis jeg kunne... Min knægt er MEGET sutteglad... så tror jeg får noget af en udfordring om 1 års tid... 

han er også meget glad for sin nusseklud... Men sjovt nok bliver den forbundet med en sut, for hvis han skal slappe af, og han får sin nusseklud, siger han troligt "suuuuuuuuuut". 

Så ved man godt hvad klokken er slået... 

min søn på  2år er oz helt vild med hans sut... den skulle han gerne af med til sommer....hmm bliver ikke sjovt men selvfølgelig nemmere hvis lillesøster ikke har sut heller

Anmeld

28. december 2010

eElak

jcmoller skriver:

min søn på  2år er oz helt vild med hans sut... den skulle han gerne af med til sommer....hmm bliver ikke sjovt men selvfølgelig nemmere hvis lillesøster ikke har sut heller

*LOL*

Alle tiders argument, at lillesøster ikke  har... 

tror jeg vil bruge den samme bare med katten i stedet :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.