nytårs menu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. december 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi skal holde nytår med et hold venner og vi har valgt at lave menuen så nem som muligt.

derfor skal vi have rejekoktail, kalkun og is.

men kan ikke helt bestemme mig for hvilket tilbehør jeg skal lave til kalkunen. vi skal have en grøn salat til. men hvilken form for kartofler og sovs kan jeg ikke bestemme mig for.

nogle gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

hannetheis

28. december 2010

Benjamins'mor

Hmm. Du kunne lave både hvide og brunede kartofler. Og så en evt. brun sovs til.

Anmeld

28. december 2010

eirene

Der er jo masser af muligheder. Ris og en karrysovs er også godt. Flødekartofler eller kartofler i små tern og så en hjemmelavet cremefraiche dressing til.

Anmeld

28. december 2010

Tdittmann

rodfrugter med timian eller organo

Anmeld

28. december 2010

Maja88

kartofler let kogt- herefter vendt i smør og timian(andre krydderier) og så i ovnen med dem

Anmeld

28. december 2010

Mor-til-asta-09

hannetheis skriver:

vi skal holde nytår med et hold venner og vi har valgt at lave menuen så nem som muligt.

derfor skal vi have rejekoktail, kalkun og is.

men kan ikke helt bestemme mig for hvilket tilbehør jeg skal lave til kalkunen. vi skal have en grøn salat til. men hvilken form for kartofler og sovs kan jeg ikke bestemme mig for.

nogle gode forslag

Du kunne lave en lækker broccolisalat til kalkunen.. Pakke kalkunen ind i bacon, lave ovnkartofler med forskellige krydderier også evt en brun flødesovs.. det kunne jeg ihvertfald godt spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.