Åh nej altså :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. december 2010

RiUL

Hej alle i skønne kvinder

I går var jeg ude at cykle i snevejr. Og blev rigtig gennem kold, og fik ondt i halsen igår aftes. Vågnede så i nat, ved at jeg havde ondt over alt (som i influenza) og især i underlivet/nedre mave. Og det var sådan krampe/niv, og jeg havde feber. Har ikke blødt eller lignende.

MEN skal jeg være urolig for baby? Har ikke ondt nu, kun feber og kvalme. 

Prøver lige at ringe til lægen om et par timer, blev bare så bange for at der var noget galt dernede pga den smerte der var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Missi

hey

Tror ikke du skal være bange, din lille spire ligger jo godt og tryg inde i moderkagen

Jeg har været syg konstant siden jeg blev gravid i maj, men betterøv har det super

Anmeld

28. december 2010

lollandpigen

ri.ul skriver:

I går var jeg ude at cykle i snevejr. Og blev rigtig gennem kold, og fik ondt i halsen igår aftes. Vågnede så i nat, ved at jeg havde ondt over alt (som i influenza) og især i underlivet/nedre mave. Og det var sådan krampe/niv, og jeg havde feber. Har ikke blødt eller lignende.

Prøver lige at ringe til lægen om et par timer, blev bare så bange for at der var noget galt dernede pga den smerte der var

Tror ikke der er sket noget med den lille babs.... Men ring til lægen så du kan få tryghed, det hjælper altid lige at høre at den lille har det godt.... Måske den ømhed skyldes blære betændelse hvis du har fået træk....

Mange knus herfra

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

ri.ul skriver:

Jeg tror ikk du har noget at være urolig for .

Jeg tror bare du er blevet ramt af en ordentlig omgang influenza så der er MEGET i omløb lige nu .

Så længe du ikk bløder , så tror jeg desværre ikk lægen vil gøre noget .

lig dig på sofaen et par timer med en kop varm (te, kaffe, kakao) . og slap godt af . - Keg havde os perioder i starten hvor jeg bare havde utrolig mange smerter , jeg blødte endda , men baby er der stadig og skulle gerne snart komme UDDDD !!

Anmeld

28. december 2010

Jolene

Jeg har lige læst i min bog "Gravid uge for uge", at fostervandet ikke skifter temperatur. Så barnet får ikke feber, selv om du har det

Selvfølgelig skal det behandles, hvis du har fået blærebetændelse, og det kan gravide ikke altid mærke. Så snak du hellere med lægen, men jeg tror ikke, du skal være nervøs for baby.

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Missi skriver:

hey

Tror ikke du skal være bange, din lille spire ligger jo godt og tryg inde i moderkagen

Jeg har været syg konstant siden jeg blev gravid i maj, men betterøv har det super

Okay Det lyder godt, blev bare urolig, for havde virkelig ondt, som i slemme mens smerter, og vågnede af det flere gange Men har ikke ondt nu, heldigvis

Anmeld

28. december 2010

RiUL

lollandpigen skriver:

Tror ikke der er sket noget med den lille babs.... Men ring til lægen så du kan få tryghed, det hjælper altid lige at høre at den lille har det godt.... Måske den ømhed skyldes blære betændelse hvis du har fået træk....

Mange knus herfra

Ja, det kan jo godt være Må lige ha fat i lægen og høre ad

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Pernille08 skriver:

Jeg tror ikk du har noget at være urolig for .

Jeg tror bare du er blevet ramt af en ordentlig omgang influenza så der er MEGET i omløb lige nu .

Så længe du ikk bløder , så tror jeg desværre ikk lægen vil gøre noget .

lig dig på sofaen et par timer med en kop varm (te, kaffe, kakao) . og slap godt af . - Keg havde os perioder i starten hvor jeg bare havde utrolig mange smerter , jeg blødte endda , men baby er der stadig og skulle gerne snart komme UDDDD !!

Okay, pyyyyha

Ligger også på sofaen nu, tog 2 pinex for at få feberen ned. Og det hjalp

Ja, du skal snart føde, hvor blir det baaare spændende

Anmeld

28. december 2010

RiUL

Jolene skriver:

Jeg har lige læst i min bog "Gravid uge for uge", at fostervandet ikke skifter temperatur. Så barnet får ikke feber, selv om du har det

Selvfølgelig skal det behandles, hvis du har fået blærebetændelse, og det kan gravide ikke altid mærke. Så snak du hellere med lægen, men jeg tror ikke, du skal være nervøs for baby.

Hvor smart :p Hehe

Ja, må nok heller lige snakke med lægen

Anmeld

28. december 2010

mortilnoahogmelina

ri.ul skriver:

Okay, pyyyyha

Ligger også på sofaen nu, tog 2 pinex for at få feberen ned. Og det hjalp

Ja, du skal snart føde, hvor blir det baaare spændende

ORH jaaaaa , forhåbentlig .

Det er snart ik til at holde ud - 3 dage tilbage

Hvor er det godt at høre , så håber jeg os dine smerter går i sig selv - Og rigtig mange gange tillykke .  - jeg har ikk lige fulgt med de sidste par dage så der er såååå meget der er gået forbi min næse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.