Hvorfor sidder du på Baby.dk nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Mira0911

Jeg sidder har, fordi jeg slet ikke er træt nok til at kunne sove... 

Heller sidde oppe end at ligge og vende sig hele tiden... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

grinny

Jeg har ferie, så nyder at jeg kan være længe oppe + jeg spiller wow med min kæreste

Anmeld

28. december 2010

puttecolle

jeg venter på at alberte skal ha sin natflaske her kl.1.30 også er det godnattøj til mig også

Anmeld

28. december 2010

mariamiss6

Jeg er egentlig igang med en løst lavet Mei tai.... Ææææhm det startede godt vil jeg sige... Men nu er jeg så MEGET spændt på slut resultatet :S

Anmeld

28. december 2010

heaven

har været gået i seng, men kan ikke sove..... har vist småsovet på sofaen tidligere, og det giver så bagslag nu - suk.....

Jannie

Anmeld

28. december 2010

mariamiss6

Ææææhm ja. Jeg sidder her og små surmuler over at jeg vidst var i underskud af reststof, så jeg har nu droppet den der åndssvage Mei tai... suk, og jeg har ellers lavet halvdelen af arbejdet MEGET grundigt... Og det var IKKE lige så nemt som første gang skulle jeg hilse og sige.... Suk suk suk...

til gengæld faldt jeg over et tv program fra USA om et band der består af meget retarderede mennesker. Det være sig udviklingshæmmede, fysisk handicappede, og mongoler.

Hold nu kæft de er sjove altså...

Okay.....

De er et band, der kalder sig (vidst nok) How's your news. De spiller på diverse festivaller i USA tror jeg nok, og mens de er på de her festivaller skal de så også interviewe de andre bands, og diverse kendte mennesker der vælger at dukke op på stedet.

De kan ikke holde en tone OVERHOVEDET og de kan IKKE spille i takt. Nogle af dem kan man endda slet ikke forstå....
De jagter folk på gaden med deres flyers, og de SVINER de andre bands til, hvad enten det er kendte eller særlige bands af anden art...
De forstår ikke halvdelen af de spørgsmål/svar de får, og svarer derfor i øst når der spørges i vest....

Og folk er VILDE med dem.... Det er SÅ sjovt....

Forestil jer tv-glad, ekstremt selvhøjtidelige, forholdsvis/lejlighedsvis ubehøvlede, spille musik uden en tone i livet... Kæft det er god underholdning... Og faktisk forbavsende indholdsrigt :D

Anmeld

28. december 2010

tumle81

Jeg er på arbejde, så sover først i morgen tidlig når jeg er kommet hjem i min seng. Er lidt trær så glæder mig til at se min seng

Knus Kathrina

Anmeld

28. december 2010

mariamiss6

tumle81 skriver:

Jeg er på arbejde, så først i morgen tidlig når jeg er kommet hjem i min seng. Er lidt trær så glæder mig til at se min seng

Knus Kathrina

Så kan du ligebruge tiden på at skrive en mere aktuel status til din profil....

Sad lige og undrede mig over hvorfor du mon allerede arbejdede igen, ind til jeg så victor er født 2009 lol

Anmeld

28. december 2010

tumle81

mariamiss6 skriver:

Så kan du ligebruge tiden på at skrive en mere aktuel status til din profil....

Sad lige og undrede mig over hvorfor du mon allerede arbejdede igen, ind til jeg så victor er født 2009 lol

Gud ja det kan du have ret i, det er jo allerede et år siden lillemanden blev født

Anmeld

28. december 2010

mariamiss6

tumle81 skriver:

Gud ja det kan du have ret i, det er jo allerede et år siden lillemanden blev født

Hehe....

Og du har fået det ændret ser jeg så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.