Anonym skriver:
Jeg loggede ind på msn i aften (har ikke brugt den længe) og der havde jeg en tidligere vendinde tilføjet og hun er gravid og skal føde i Juli!
Jeg må indrømme at jeg har det rigtigt svært med den nyhed, og da jeg sidder alene vågen må det være jer, jeg deler der med...
Jeg skulle selv ha født i slutningen af Juni hvis vi ikke havde mistet og jeg føler det er bund-uretfærdigt at hun nu får lov til at opleve den glæde 
Hun har ikke en skid styr på sit liv og er ikke moden til en baby og ja jeg ved godt det ikke er pænt at tænke sådan, men det er jo noget af grunden til at hun er en tidligere veninde og ikke nuværende.
Men jeg under hende det ikke, og der bliver jeg faktisk lidt forskrækket over mig selv!
Jeg skriver anonymt da jeg skammer mig over de her tanker og ikke vil risikere at hun evt er herinde og læser det, da jeg jo heller ikke ønsker at såre hende bevidst.
Kan ikke give jer lov til at svare anonymt da jeg ikke er plusmedlem herinde
Jeg synes egentlig ikke, at du skal skamme dig. Når vi mennesker har oplevet hårde ting, kan det være svært at se igennem de følelser, der er forbundet med oplevelsen, og det er helt okay at være skide misundelig og føle, at det er mega uretfærdigt. For du ventede jo dit eget lille mirakel. Tilgiv dig selv for dit tanke, og tillad dig selv at komme ud med dem. For de er forståelige!
Når det er sagt, synes jeg dog også, at du ikke skal sende for meget had i din venindes retning. Når vi peger en finger af andre, peger vi 3 mod os selv, og omend jeg forstår dine følelser, har jeg det også meget svært ved at folk kritiserer og bagtaler andre, uanset hvad grunden er. Det kan på ingen måde kræves af dig, at du glæder dig på hendes vejne, og det er sku helt i orden at synes, det er snyd. Men sørg for at hold dine hadske tanker for dig selv, for selvom du måske synes hun er dum, og at det er snyd, så har hun også fortjent sit eget lille mirakel, lige så meget, som du fortjente dit, som desværre gik galt - Hvilket i øvrigt er virkelig ked af at høre