Ikke lyst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har fået mens 5 dage før tid (forbandet uregelmæssige lort) og jeg spørger så manden om vi ska indvige vores nye seng i aften ed at jeg gør noget for ham. Han snakkede udenom og sagde alle mulige ting med at han hvert fald ik gad lave julehjerter. Det var som om at han ik ku sige noget a la "jeg ku godt tænke mig du rører ved mig eller gir mig et blowjob".Jeg måtte nærmest tvinge ham til at sige noget lign og så sagde han at han ka godt li jeg rører ved ham men at han bedst ka li at vi er to om det og begge får noget ud af det. Tror I ik at han har lyst til at jeg tilfredsstillet ham uden samleje?:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

det skal du da bare tage som et kompliment... min mand har det på samme måde... vi har været sammen i 4år nu og jeg har aldrig givet ham blow job f.eks.  han vil helst vi har samleje  det synes jeg da er et kæmpe kompliment... men bare min mening...

Anmeld

27. december 2010

Moar2011

- det kan være han bedre synes om at i begge får noget end at han bare skal tag imod. måske du skal spørge ham, om der ligger noget til grunde siden at han ikke har lyst til at du gør noget intimt ved ham.

han er kan nok bedre give dig en forklarning end jeg kan. det bedre han gir en forklarning, end du går og bryder dit hoved med det

knus

Anmeld

27. december 2010

SaraLM

Nu kan det vel også bunde i at han reelt ikke har lyst til sex, af nogen art lige i dag?

Det er jo bestemt ikke altid mænd har lyst til sex og det har intet med dig at gøre - og så synes jeg det er meget diplomatisk af ham at sige, at han også gerne vil have at du også får noget ud af det
Det viser han ikke er egoist og at han også ønsker at du skal nyde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.