Avs i mavs !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. december 2010

TineA

William har sååååå ondt i maven og skriger i smerte!! hvad gør vi? Vi har cyklet og lavede benøvelser i timer nu og det hjælper kun lidt. Han har fået grød og mos en uges tid nu ( på sp's anbefaling ) kan det var det der giver hård mave? Eller .. Det er ikke hård afføring, men anderledes end da han kun fik MME! Hjælp og råd modtages med kyshånd !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Fru'Rugaard

det kan sagtens være på grund af mosen og grøden
Er hans afføring overhovdet ik hård?-
prøv med noget pære-eller sveskemos det kan godt lindrer lidt i maven

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

27. december 2010

dorthemus

Uha uha...sådan var det også her indtil min datter fik 2 ml lactolose morgen og aften i grøden...så kom der skred i tingene

Anmeld

27. december 2010

TineA

Fru'Rugaard skriver:

det kan sagtens være på grund af mosen og grøden
Er hans afføring overhovdet ik hård?-
prøv med noget pære-eller sveskemos det kan godt lindrer lidt i maven

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Måske vi skal skrue lidt ned for mos og bare lave grød og frugtmos den næste tid? Det var min kæreste der skiftede ham sidst, så jeg kunne ikke vurdere om den var hård, men han sagde, at den var mere tør end normalt. Jeg køber svesker til ham i morgen, pære har vi prøvet uden held men tak for råddet!

Anmeld

27. december 2010

Sasja77

Er afføringen hård eller?

Anmeld

27. december 2010

TineA

dorthemus skriver:

Uha uha...sådan var det også her indtil min datter fik 2 ml lactolose morgen og aften i grøden...så kom der skred i tingene

Det må prøves er det bare håndkøb ? Tak for svar!

Anmeld

27. december 2010

TineA

Sasja77 skriver:

Er afføringen hård eller?

Som skrevet tidligere, så var det min kæreste der skiftede ham sidst, og han beskriver afførringen som tør og "sammenpresset". Giver det mening?

Anmeld

27. december 2010

dorthemus

W010910 skriver:

Ja, og det er ikke noget skrapt middel...ryger ud sammen med afføringen så det lagres ikke i kroppen. Derudover laver jeg sveskemos og æble/abrikosmos til hende som hun får på grøden.

Pøj pøj med det...det er ikke sjovt for dem når maven ikke fungerer 

Anmeld

27. december 2010

Fru'Rugaard

W010910 skriver:

Måske vi skal skrue lidt ned for mos og bare lave grød og frugtmos den næste tid? Det var min kæreste der skiftede ham sidst, så jeg kunne ikke vurdere om den var hård, men han sagde, at den var mere tør end normalt. Jeg køber svesker til ham i morgen, pære har vi prøvet uden held men tak for råddet!

Jeg tror at det er på grund af det nye mad - svesker hjælper i hvert fald, men giv ham kun maks 3 teskefulde i grøden!- det er "stærke" sager.
Hvor mange gange om dagen får han grød?
Min SP har sagt at når man starter op, skal de kun have 1 slags grød, og 1 gang om dagen, så deres mave lige kan vænne sig til det nye mad.

Rikke- mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

27. december 2010

Fru'Rugaard

W010910 skriver:

Lactolose anbefales oftest kun af SP! Og hvis den hårde afføring har stået på længe- altså 1-2 måneder..
Så jeg vil mene at du ska snakke med din SP inden du køber lactolose!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.