Ideer... please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Sujan

Hej alle i skønne kagebagere..

Sagen er at min nevø fylder 5 år og jeg skal lave en fødselsdagskage til ham... Men mangler inspiration.

Jeg har tidligere laver en lynet mqueen kage og en fodboldkage.. Ja og nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal finde på..

Han er lige nu til gomichi (staves) ridderborge, traktorer og andre arbejdskøretøjer og så er han helt vild med playmobil...

Har i nogle ideer til hvad jeg kunne finde på???? Og hvis i evt. Har billeder ville det være super.

Det er til børnehaven så regner med at indmaden bliver en alm. Chokoladekage...

Kom med jeres bud tøser:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

mariamiss6

Sujan skriver:

Hej alle i skønne kagebagere..

Sagen er at min nevø fylder 5 år og jeg skal lave en fødselsdagskage til ham... Men mangler inspiration.

Jeg har tidligere laver en lynet mqueen kage og en fodboldkage.. Ja og nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal finde på..

Han er lige nu til gomichi (staves) ridderborge, traktorer og andre arbejdskøretøjer og så er han helt vild med playmobil...

Har i nogle ideer til hvad jeg kunne finde på???? Og hvis i evt. Har billeder ville det være super.

Det er til børnehaven så regner med at indmaden bliver en alm. oladekage...

Kom med jeres bud tøser:-)

Hvad med en firkantet kage som ligner en kæmpe legoplade dims, så kan du sætte en masse pynt på i form af legoklodser, så kan du evt. bygge en bil eller noget andet i de her lego klodser

Anmeld

29. december 2010

MarieMor

fandt denne på google .. synes det er en maga fed ridderborgs kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.